| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 september 2005
| Hoi, Ben net nieuw in dit forum dus diss me niet als ik iets fout doe, zeg het ff normaal aub . Ik ben bezig om mijn eigen kast te maken, geen piramides of dat soort fratsen, maar een horizontale kast, ik weet dat het al oud is en alles, maar ik vind het gewoon leuk, er komt daarbovenop een tft'tje ofzo.. een thema zit er ook niet echt in, Behalve dat ik wel iets met warmte wil zeg maar, ik dacht aan het Intel logo, en dan Hot Inside.. Nja, dat lijkt me weer niets omdat ik lekker met een AMD bezig ben, Dus als iemand suggesties heeft.Maar, ik heb nog geen naam voor mijn 'project' .. Dus mensen, als iemand iets weet, Kheb designs gemaakt in VectorWorks dus kweet niet hoe ik deze op dit forum/internet kan zetten, als iemand verdere tips wil geven hoe dat moet, Graciass!! Nja, hopelijk verzint iemand wat !Kzal m als ik 'echt' begin bij CiP zetten |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| De enige die een naam kan bedenken voor je kast ben jij. Als je je eigen kast maakt, probeer dan n bepaald thema aan te houden. Als je veel groen gebruikt, probeer dan een naam te verzinnen dat een verband heeft met groen. Verder vind ik het een beetje onnodig om een heel topic vol met namen te zien, dit valt onder de categorie smaaktopics, zoals je in de policy kan lezen draait dat vaak uit op loze discussies dus hier gaat preventief een slotje op.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
|
| « Hummer H1 Casemod
|
Vraagje! » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Is deze case een deftelijke case voor te modden ??? | killerboy | Casemod Junkies | 3 | 30-09-2005 20:25 |