Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Junkies Stuff > Hardware Junkies
Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen!
Discussie gesloten

LinkBack Discussietools
Oud 10-10-2005, 19:10   #1 (permalink)

Standaard Upgraden?

Hee, mijn systeem ziet er als volgt uit:

ASUSTek Computer Inc. K8VSEDX moederbord
1 GB Kingston DDR-SDRAM
AMD Athlon 64 Processor 3000+
Asus X800 Pro 256 MB
160 GB HDD

----
nu heb ik wat geld over en wil ik mijn systeempje wat upgraden. Weten jullie iets wat mijn systeem weer wat sneller/nieuwer te maken? (Nieuwe hdd krijg ik iig binnenkort.)
Oud 10-10-2005, 19:14   #2 (permalink)

Standaard

Je zou eventueel 2 SATA harde schijven kunnen kopen en een Raid0 array maken, dat merk je wel met laadtijden van spellen ed. Voor de rest hoef je niks te updaten, hoe leuk een nieuw stukje hardware ook is. Zou echt totale verspilling van je geld zijn.
Oud 10-10-2005, 19:17   #3 (permalink)

Standaard

De schijf die er nu inzit, is een SATA 160 gb schijf.. Maar hoe zit dat allemaal met dat raid0 enzo? En trouwens, ik heb er nu nog een IDE schijf inzitten, want al wil ik windows opnieuw installeren ziet hij geen SATA.. Dan ziet hij alleen IDE. Ik heb er dus een klein IDE schijfje van 10 gb ingezet voor windows..
Oud 10-10-2005, 19:18   #4 (permalink)

Standaard

Je vraagt aan ons of je moet upgrade

Jij merkt zelf toch wel wanneer je computer niet meer de dingen doet die je wilt doen. Dat kunnen wij niet ruiken hierzo.
Oud 10-10-2005, 19:27   #5 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Willy
Je vraagt aan ons of je moet upgrade

Jij merkt zelf toch wel wanneer je computer niet meer de dingen doet die je wilt doen. Dat kunnen wij niet ruiken hierzo.
Pff. Ik vraag gewoon of er misschien nog een aantrekkelijke upgrade is die mijn pc nog sneller maakt..
Oud 10-10-2005, 19:29   #6 (permalink)

Carpento's schermafbeelding

Standaard

Beste Niek,

Topics als deze zien we niet zo graag op Casejunkies. Onze regels, die je bovenaan elk forum vindt zeggen daar iets over wat je hier vindt. Wat jij het beste kunt upgraden kunnen wij moeilijk voor je beslissen.

Verder heb je wat eXistenZ al zegt een heel behoorlijk systeem waarin investeringen niet echt verstandig zijn.

Ik ga dit topic versieren met een stukje hang- en sluitwerk aangezien er weinig zinnigs over te zeggen valt. Mocht je overigens concrete vragen hebben over SATA en eventuele problemen met Windows installaties (dat kan trouwens wel hoor, Windows op een SATA schijf, lees maar eens wat rond) dan kan en mag je altijd nog een nieuw topic openen daarvoor.

Tegen de anderen zou ik toch willen zeggen dat het soms verstandiger is om niet te reageren dan om te reageren met iets wat niets helpt... Wie de schoen past...
Oud 10-10-2005, 19:29   #7 (permalink)

blackgoth's schermafbeelding

Standaard

Ja sata drivers installeren, dan kan je die 10GBer eruit gooien!

Mod-opmerking by Carpento

Zozo, snellerd. Ga jij even tussen mijn eerste slotje in Hardware Junkies zitten
blackgoth is offline  
Discussie gesloten
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Upgraden naar 2 gig memory. XlinkK Hardware Junkies 1 2-06-2007 22:51
Videokaart of geheugen upgraden ?! SubZer0 Hardware Junkies 1 28-11-2004 21:20
compaq deskpro upgraden oki Hardware Junkies 12 15-09-2004 22:14
Case upgraden kristof_0 Hardware Junkies 4 26-06-2003 00:32
Wat kan ik hieraan het beste upgraden? Eergassie Hardware Junkies 31 15-06-2003 14:11

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.