Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Casemodding Junkies > Casemod Junkies
Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 10-10-2005, 00:31   #1 (permalink)

Standaard Hummer H1 Casemod

Hier staat mijn worklog
Ik ga em hier niet helemaal overnieuw plaatsen omdat et teveel pics zijn.

[/url]
LTDDevil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10-10-2005, 00:38   #2 (permalink)

Standaard

Citaat:
Een CiP openen en bijhouden

Toestemming vragen voor het openen van een CiP topic is niet nodig. Zolang het topic voldoet aan de voorwaarden die in deze policy uitgelegd worden, is een ieder dus vrij om een CiP te starten. De titel van ieder topic dat in dit forum wordt geopend, hoort te beginnen met de [CiP] tag waardoor het topic extra herkenbaar is als werk in uitvoering.
Na het openen van een CiP dienen updates verwerkt te worden in de startpost. Dit kan gedaan worden door de daadwerkelijke update in de startpost te verwerken of door een link naar de update in de startpost op te nemen. Door dit op deze manier te doen blijft het topic overzichtelijk voor de lezer en is het makkelijker om de CiP te volgen. CiP's die (nog) niet aan deze eis voldoen moeten zo spoedig mogelijk aangepast worden.

Foto’s

Een belangrijke voorwaarde voor een CiP is dat hij voorzien moet zijn van duidelijke foto’s die voldoen aan onze policy. Dit laatste betekend dat de gebruikte plaatjes absoluut niet breder mogen zijn dan 500 pixels! Als je foto’s groter zijn heeft resizen met een programma als Photoshop de voorkeur (niet iedereen heeft een breedband verbinding). Een andere optie is het gebruik van een stukje HTML code die de foto’s binnen de perken houdt. Foto’s die niet voldoen aan voornoemde voorwaarden worden zonder pardon of waarschuwing getrashed.
Voor alle duidelijkheid: het plaatsen van slechts links naar bijvoorbeeld een homepage is niet toegestaan. Misschien ten overvloede maar toch: zorg voor een betrouwbare hosting van je plaatjes. CiP’s die doorspekt zijn met rode kruisjes zijn op dit forum geen lang leven beschoren. Uiteraard wordt je eerst gewaarschuwd, maar als de pics langere tijd niet werken gaat de CiP op slot tot er verbetering optreedt.

Het verhaal achter de CiP

Foto’s zijn belangrijk, maar een stukje uitleg is erg verhelderend en daarom een vereiste. Leg uit wat je doet en wat je plannen zijn, dat maakt een CiP compleet.
Volgens mij houd jij je niet aan de regels, wat leid tot een slotje op het topic, of misschien zelfs een userban (al lijkt me dat wel èrg sterk).
Alsjeblieft niet meer "ff snel" een CiP openen, lees eerst eens de "CaseJunkies Policy" door.

Met vriendelijke groeten,
B4CKD00R.W0RM
B4CKD00R.W0RM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10-10-2005, 07:43   #3 (permalink)

blackgoth's schermafbeelding

Standaard

Je kan teminste een paar foto's plaatsen!
blackgoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10-10-2005, 08:20   #4 (permalink)

Standaard

Leuk idee, slechte afwerking.
Oud 10-10-2005, 11:56   #5 (permalink)

Carpento's schermafbeelding

Standaard

Ik denk dat je er inderdaad goed aan gedaan had om voor je begon iets beter naar het origineel te kijken. Een Hummer is lang, plat en vooral monsterlijk breed. En had ik al iets gezegd over breed ? Dat mis ik in je mod een beetje. Het lijkt nu meer een vrije interpretatie van een hummer dan een model...

Overigens, op de frontpage heeft een tijdje geleden een link gestaan naar een werklog van een andere hummer, je bent dus niet de enige En eerlijk is eerlijk, die leek iets beter

Deze bedoel ik dus: US Army Humvee Casemod
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Casemod :) ikbenjoost Area 1337 3 10-09-2005 21:12
Hummer PC defecto News & Review Junkies 12 27-08-2004 18:18
[Casemod] Goede casemod shop? Code-X Casemod Junkies 2 1-02-2004 17:41
Casemod Gallery in Casemod Junkies als sticky... FiXeL CaseJunkies Support en Feedback 15 25-09-2003 19:42

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.