| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) | |
| Geregistreerd: 24 september 2005
| Citaat:
Alsjeblieft niet meer "ff snel" een CiP openen, lees eerst eens de "CaseJunkies Policy" door. Met vriendelijke groeten, B4CKD00R.W0RM ![]()
__________________ I am a Great Worklog Contestant and so are you... | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Ik denk dat je er inderdaad goed aan gedaan had om voor je begon iets beter naar het origineel te kijken. Een Hummer is lang, plat en vooral monsterlijk breed. En had ik al iets gezegd over breed ? Dat mis ik in je mod een beetje. Het lijkt nu meer een vrije interpretatie van een hummer dan een model... Overigens, op de frontpage heeft een tijdje geleden een link gestaan naar een werklog van een andere hummer, je bent dus niet de enige En eerlijk is eerlijk, die leek iets beter ![]() Deze bedoel ik dus: US Army Humvee Casemod
__________________ Those were the times... |
| | |
|
| « muis modden
|
Mii Case » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Casemod :) | ikbenjoost | Area 1337 | 3 | 10-09-2005 21:12 |
| Hummer PC | defecto | News & Review Junkies | 12 | 27-08-2004 18:18 |
| [Casemod] Goede casemod shop? | Code-X | Casemod Junkies | 2 | 1-02-2004 17:41 |
| Casemod Gallery in Casemod Junkies als sticky... | FiXeL | CaseJunkies Support en Feedback | 15 | 25-09-2003 19:42 |