| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 maart 2004 Locatie: In een huis
| Ik heb laatst, tijdens een zoektocht en opruimbeurt van mijn zolder, heir nog een ZGAN dual socket a moederbord gevonden. Deze komt eerlijk gezegd mooi van pas, aangezien ik mijn Mp3 en films niet op em laptop wil opslaan. Ik had heirvoor in egdachte hier een leuk servertje van te maken. Nu is mijn vraag dus, ik heb geen processors voor dit bord, dus op zoek. Ik heb bij deze winkel een athlon XP mobile gevonden. Kunnen dezen op dit bord geprikt worden, en eventueel in dual opstelling? Of zou hij deze niet als mobile processor herkennen. Verdere info: Het moederbordje: http://www.tyan.com/products/html/thunderk7xpro.html Processors: http://www.cool-prices.nl/index.php/...55,artId--2626
__________________ Hier is de ruime voor doelloos geblaat... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Athlon XP's werken standaard niet in SMP-moederborden, maar dmv een kleine mod (een van de bruggetjes bovenop dichtmaken) kan je dit wel voor elkaar krijgen. Anders moet je Athlon MP's hebben maar die zijn een stuk duurder (en technisch wel hetzelfde)
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Een Athlon XP-M is wat zuiniger met z'n energie en volgens mij is de multiplier ook niet gelockt in tegenstelling tot gewone Athlon XP's van de laatste generaties. Citaat:
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Hier is de ruime voor doelloos geblaat... | |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Hier is de ruime voor doelloos geblaat... | |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 24 november 2003 Locatie: Vlaardingen
| Citaat:
| |
| | |
|
| « Upgraden?
|
Informatiedisplay » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| CaseJunkies goes mobile | Jamba | News & Review Junkies | 14 | 14-09-2005 17:39 |
| AMD Mobile 2500+ vs AMD Athlon 3200+ | niruana | Cooling & OC Junkies | 20 | 23-09-2004 14:12 |
| 2600+ barton mobile | Tannoy | Cooling & OC Junkies | 34 | 14-03-2004 04:20 |