| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Geachte medejunks, Laatst was ik bij m'n tante om na een verhuizing haar PC opnieuw aan te sluiten. Ging allemaal prima, alleen de printer wilde niet echt. Omdat zij geen internet had, heb ik dat ding even mee naar huis genomen om het daar verder te onderzoeken. Als ik de printer op een PC (Windows 98, heeft mijn tante ook) aansluit dan krijg ik meteen een 'nieuwe hardware gevonden' melding. Echter als ik de installatie van de printersoftware volg (een aantal keer 'next' drukken) en de printer aansluit op het moment dat dit gevraagd word, dan wordt dit niet gedetecteerd door het installatieprogramma. Heel vervelend, want ik kan ook niet de driver handmatig installeren via apparaatbeheer. De enige keuze die de software mij geeft is 'annuleren' ![]() Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Aangezien Windows de printer wel detecteert, lijkt het mij dat het apparaat nog in orde is. Ook heeft ie het prima gedaan tot aan de verhuizing.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 april 2004 Locatie: http://localhost
| Kan je niet via apparaat beheer de software updaten, CD erin doen en klaar? Of heb je dat al geprobeerd. Aansluiten wachten tot het zeg er is een probleem met de hardware, dan cd er in en laten zoeken. Als het goed is moet hij het dan gewoon doen. Athans bij mij wel een ander type maar het werkt wel .
__________________ Modden is niet meer wat het geweest is.... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| Toevallig gisteren ook met een Deskjet 5150 die hetzelfde probleem gaf liggen klooien en het probleem doet zich ook voor met m'n eigen PSC1100. Ik krijg de printer gewoon niet meer aan de praat nadat ik de pc één keer opnieuw heb opgestart zonder dat de printer aangesloten was of als ik 'm op een andere usb poort hang. Heel erg vervelend. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Verschil in HP deskjet 3810 en 3820 | haplo159 | Hardware Junkies | 3 | 27-08-2003 22:07 |