| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 oktober 2005
| Toen ik mijn computer opnieuw aangesloten had kreeg ik in 1 keer geen beeld ik heb alles nog na gekeken en alles zat gewoon op zijn plaats heb de vidiokaart ook nog getest op een andere computer en die doet het gewoon wel wie weet missien wel wat het probleem is!!! |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 april 2004 Locatie: http://localhost
| Mod-edit Rich : Brantje... hoe vaak moet je nou nog op de policy gewezen worden ? Citaat:
__________________ Modden is niet meer wat het geweest is.... | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Heb je je netspanningskabel er wel inzitten? Je weet tenslotte maar nooit he? ![]() Kijk even of alles goed zit in je case, geheugen, kabels etc etc. Kijk dan maar of je wel of geen beeld krijgt. @brantje: Offtopic geklets doen we maar ergens anders, desnoods PM je blackgoth, ok? |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| * Herinnert zich een beschamend moment van een tijdje terug* Ben je niet toevallig, per ongeluk, de molex stekker vergeten in de videokaart te stoppen? Geef trouwens ook eens wat meer info over je systeem, misschien klaart dit het een en ander op!
__________________ Dus... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| na instalatie nieuwe videokaart geen beeld meer. | george | Hardware Junkies | 34 | 17-04-2007 23:39 |
| Geen beeld meer | Budgie | Hardware Junkies | 5 | 27-01-2004 19:22 |
| geen beeld meer | delicious112 | Hardware Junkies | 18 | 27-01-2004 18:04 |
| Geen beeld meer? wat moet ik doen. | black magic | Hardware Junkies | 25 | 11-11-2003 10:46 |
| UT prob! Donker beeld en geen detail meer | crep8 | Software Junkies | 10 | 16-08-2003 23:46 |