| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 oktober 2005
| Dit is me eerste post op dit forum. Ik ben hier terecht gekomen nadat ik iemand van dit forum in een discotheek tegenkwam en die begon er opeens over, ik weet alleen niet meer hoe die heette maar het was nogal een tweaker. ik ben al jaren geobsedeerd door het maken en ontwerpen van cases. Dit is me nieuwste ontwerp, zwaar bruut, al zeg ik het zelf. Ik durf zelf te beweren dat dit 1 van de mooiste cases is die er op dit forum te vinden zijn, zowel technisch als grafisch is deze case een echte uitblinker. Ik wil niet opscheppen, maar ik vind het niveau hier zwaar matig. Mensen die denken dat ze er verstand van hebben met zwarte cases denken dat ze boven de witte staan, zware onzin. Het lijkt hier wel een racistencommunity. http://img378.imageshack.us/img378/3395/dsc103457ku.jpg ik hoop hier een leuke tijd te beleven en ik hoop dat jullie me met een warm hart kunnen verwelkomen, PEACE m0dmaster a.k.a piet0r MODBREAK: er geldt een maximum voor de breedte van fotos |
| |
| | #2 (permalink) | ||||
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
__________________ Those were the times... | ||||
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Yeah right, Wow man, jouw mod is echt de bomb! Wou dat ik zoiets moois kon maken Echt, als je zoiets kan maken heb je alle recht om jezelf helemaal geweldig te vinden! Maare, peace! ![]() Edit: voor je eerste mod is het iig een leuk begin, maar ga nou niet gelijk denken dat jij de beste bent, de rest van de wereld zuigt en dat casejunkies lomp is omdat jij een kast hebt gemaakt waar jij trots op bent. |
| |
| | #4 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Citaat:
Ik snap ook wel dat je trots bent op jouw case, ontwerp etc (gelijk heb je) maar om nou dan meteen de andere mods hier af te kraken begrijp ik niet helemaal...
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... | |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Ik zou iedereen hier willen adviseren enige reactie op dit topic achterwege te laten. Ik kan me moeilijk voorstellen dat de topicstarter serieus bezig is. Op de een of andere manier zou ik zeggen dat hij het niet over CaseJunkies maar over Tweakers heeft. Ik adviseer de topicstarter enige verduidelijking in zijn prachtige openingspost te geven... /edit: Nu ik de post geschiedenis van meneer gezien heb trek ik mijn twijfels terug. Het is achteraf dus toch een echte malloot.
__________________ Dus... |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Zwaar probleem met pc! | AngeloMontana | Hardware Junkies | 14 | 25-01-2006 14:46 |
| Is deze case een deftelijke case voor te modden ??? | killerboy | Casemod Junkies | 3 | 30-09-2005 20:25 |
| PC zomaar ineens zwaar onstabiel. | Freakazoid | Hardware Junkies | 21 | 11-08-2003 02:07 |
| brute case @ xoxide | QuincMan | Area 1337 | 2 | 13-05-2003 13:12 |