Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Casemodding Junkies > Casemod Junkies
Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier.
Discussie gesloten

LinkBack Discussietools
Oud 5-10-2005, 12:04   #1 (permalink)

Standaard zwaar brute case 8)

Dit is me eerste post op dit forum. Ik ben hier terecht gekomen nadat ik iemand van dit forum in een discotheek tegenkwam en die begon er opeens over, ik weet alleen niet meer hoe die heette maar het was nogal een tweaker.

ik ben al jaren geobsedeerd door het maken en ontwerpen van cases. Dit is me nieuwste ontwerp, zwaar bruut, al zeg ik het zelf. Ik durf zelf te beweren dat dit 1 van de mooiste cases is die er op dit forum te vinden zijn, zowel technisch als grafisch is deze case een echte uitblinker. Ik wil niet opscheppen, maar ik vind het niveau hier zwaar matig. Mensen die denken dat ze er verstand van hebben met zwarte cases denken dat ze boven de witte staan, zware onzin. Het lijkt hier wel een racistencommunity.

http://img378.imageshack.us/img378/3395/dsc103457ku.jpg

ik hoop hier een leuke tijd te beleven en ik hoop dat jullie me met een warm hart kunnen verwelkomen,

PEACE

m0dmaster a.k.a piet0r

MODBREAK: er geldt een maximum voor de breedte van fotos
m0dmaster101 is offline  
Oud 5-10-2005, 12:22   #2 (permalink)

Carpento's schermafbeelding

Standaard Re: zwaar brute case 8)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door m0dmaster101
ik ben al jaren geobsedeerd door het maken en ontwerpen van cases. Dit is me nieuwste ontwerp, zwaar bruut, al zeg ik het zelf. Ik durf zelf te beweren dat dit 1 van de mooiste cases is die er op dit forum te vinden zijn,
Over smaak valt niet te twisten maar modtechnisch is je kast helemaal niet zo spectaculair zo ver ik kan zien... Maar misschien moet je er wat meer over vertellen in plaats van slechts te melden dat ie zo geweldig is.

Citaat:
zowel technisch als grafisch is deze case een echte uitblinker. Ik wil niet opscheppen, maar ik vind het niveau hier zwaar matig.
Als je nou grafisch je even aan de policy houdt en je afbeelding maximaal 500 pixels breed maakt, zijn we allemaal blij.

Citaat:
Mensen die denken dat ze er verstand van hebben met zwarte cases denken dat ze boven de witte staan, zware onzin. Het lijkt hier wel een racistencommunity.
Wie zegt dat nou weer ?

Citaat:
ik hoop hier een leuke tijd te beleven en ik hoop dat jullie me met een warm hart kunnen verwelkomen,

PEACE

m0dmaster a.k.a piet0r
Welkom
Oud 5-10-2005, 12:42   #3 (permalink)

Blackcrown's schermafbeelding

Standaard

Yeah right,

Wow man, jouw mod is echt de bomb!

Wou dat ik zoiets moois kon maken

Echt, als je zoiets kan maken heb je alle recht om jezelf helemaal geweldig te vinden!

Maare, peace!

Edit: voor je eerste mod is het iig een leuk begin, maar ga nou niet gelijk denken dat jij de beste bent, de rest van de wereld zuigt en dat casejunkies lomp is omdat jij een kast hebt gemaakt waar jij trots op bent.
Blackcrown is offline  
Oud 5-10-2005, 12:45   #4 (permalink)
Moderator

R@mon's schermafbeelding

Standaard Re: zwaar brute case 8)

Citaat:
Ik wil niet opscheppen, maar ik vind het niveau hier zwaar matig. Mensen die denken dat ze er verstand van hebben met zwarte cases denken dat ze boven de witte staan, zware onzin. Het lijkt hier wel een racistencommunity.
Zwaar matig vind ik nogal een èrg groot woord, de mods die hier staan zijn niet allemaal van dezelfde kwaliteit, de ene blinkt natuurlijk nèt wta meer uit dan de andere maar ik kan absoluut niet zeggen dat het niveua hier zwaar matig is, hier zitten zeer mooie mods (namen hoef ik niet te noemen, spreekt voor zich...) tussen.
Ik snap ook wel dat je trots bent op jouw case, ontwerp etc (gelijk heb je) maar om nou dan meteen de andere mods hier af te kraken begrijp ik niet helemaal...
Oud 5-10-2005, 13:11   #5 (permalink)

Thadeez's schermafbeelding

Standaard

Ik zou iedereen hier willen adviseren enige reactie op dit topic achterwege te laten. Ik kan me moeilijk voorstellen dat de topicstarter serieus bezig is.

Op de een of andere manier zou ik zeggen dat hij het niet over CaseJunkies maar over Tweakers heeft. Ik adviseer de topicstarter enige verduidelijking in zijn prachtige openingspost te geven...

/edit: Nu ik de post geschiedenis van meneer gezien heb trek ik mijn twijfels terug. Het is achteraf dus toch een echte malloot.
Oud 5-10-2005, 13:17   #6 (permalink)

Standaard

ok tnx to all
:/ :P
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Zwaar probleem met pc! AngeloMontana Hardware Junkies 14 25-01-2006 14:46
Is deze case een deftelijke case voor te modden ??? killerboy Casemod Junkies 3 30-09-2005 20:25
PC zomaar ineens zwaar onstabiel. Freakazoid Hardware Junkies 21 11-08-2003 02:07
brute case @ xoxide QuincMan Area 1337 2 13-05-2003 13:12

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.