| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 september 2005
| hey, Ik heb een Sapphire X800pro 256mb kaart, maar nu heb k een probleem er is een kans dat mīn kast laatst onder spanning is geweest en was k bang dat mīn kaart naar de Klote was. Dus ik ff op ATitool gekeken en hij geeft elke seconde een fout aan..... dus als je core max probeert te zoeken wordt t alleen maar lager. Het lijkt mij dat ik er nix aan kan doen. Als k gewoon een spel draai zoals NFSU2 doet ie t wel vloeiend maja.... Iemand tips of ervaring? mvg.. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 juli 2005
| Ben je al eens naar je pc dealer gegaan en gevraagt wat deze ervan dachten? En merk je ook iets van die fout onder bijvoorbeeld gamen? Dat er iets mis is lijkt me duidelijk :P Maar ik denk niet dat je die fout software matig weg zal kunne krijgen btw ik bedoelde wat voor soort spanning 230volt 9 volt of wie weet paar miljoen kilovolt van de bliksem :P |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Ik vind je informatie aan de magere kant. Wat bedoel je precies met spanning op je kast? Een keer een 12v kabel tegen je kast laten vallen? Of 230V? En is je PC kast geaard of niet? Verder zijn systeemspecs bij dit soort problemen ook wel handig om te weten, als je een slechte voeding hebt dan kan dat net zo goed de oorzaak zijn van je videokaart. Als ik jou was zou ik je videokaart proberen in een ander systeem om te checken of ie daar ook fouten geeft, and if so kan je proberen je videokaart om te ruilen voor een andere.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| x800 gto2 soldering | hellraver | Elektronica Junkies | 15 | 30-03-2007 11:32 |
| Radeon X800 Pro Voltage Mod | Hummel-X | News & Review Junkies | 10 | 20-05-2004 23:21 |