Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Junkies Stuff > Hardware Junkies
Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen!
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 25-09-2005, 22:09   #1 (permalink)

Masterslave's schermafbeelding

Standaard Informatie over draadloze muizen

Tijdens de verhuizing is mijn muis zoek geraakt.
Nu moet ik dus een nieuw aanschaffen alleen ik zit sterk te twijfelen tussen een paar muizen:

- Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
- Logitech® MX™510 Performance Optical Mouse
- Logitech® G5 Laser Mouse
- Logitech® G7 Laser Cordless Mouse

Ik heb hier al natuurlijk reviews over gelezen.
Over de draadloze muizen, ik hoor heel erg tegenstrijdige verhalen over hoe lang je met je batterij/accu kan doen.
De ene zegt ik kan er net een dag mee muizen, de andere zegt dik een week.

Nu is mijn vraag, wie heeft er een van deze draadloze muizen, of andere draadloze, en wil hier zijn ervaring delen over het uithoudingsvermogen van de batterij/accu.
Dit maakt voor mij mijn besluit wat makkelijker namelijk.

Geliefde alleen posten met bruikbare informatie, geen gezeur over draadloos sucks en dergelijke.
Oud 25-09-2005, 22:16   #2 (permalink)

Standaard

Ik werk al een tijdje met een draadloze optische muis van Logitech (geen idee welk type), maar mijn volgende muis wordt toch echt een laser muis met een draadje. Behalve het gewicht moet ik om de vier weken mijn batterijen vervangen. En dan werk ik met 2100mAh Ni-Mh batterijen, die het best lang uit zouden moeten houden.
Oud 27-09-2005, 20:23   #3 (permalink)

Standaard

De Mx1000 schijnt wel een goede muis te zijn, ik heb hier zelf geen ervaringen mee.

@Jamba, is die muis erdan? Ik heb er naar gezocht maar kon nix vinden

Persoonlijk vind ik draad het fijnst (gamen) en laser is heeel precies
/Slash is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27-09-2005, 20:50   #4 (permalink)

Standaard

Draadloze muizen vind ik zelf dingen die je 1x in je leven koopt, het idee is wel leuk maar altijd tijdens fraggen zijn de batterijen op. Ik had ook n draadloos tobo en dat is uiteindelijk in de achtertuin beland, maar dat ben ik .

Anyway, de MX510 is een leuke muis, maar dat ding kleeft redelijk aan je handen. Ik heb zelf nu een G5 gekocht, en dat is zoveel beter. Vooral omdat aan de onderkant dus niet meer 5 van die kleine klotepads zitten, maar 3 ubergrote lappen teflon waardoor je muis echt een ziljard keer beter over je muismat schuift. Als ik nu met mijn mx510 over mijn muismat schuif, dan is het net alsof ik een stuk schuurpapier vast heb ik vergelijking met de G5. Ook is de bovenkant geen plastic meer, maar een of andere coating die niet zoveel kleeft.

En voor de rest is de G5 wat mooier. Hij heett instelbare DPI (leuk voor tanken in BF2 ofz en hij is mooi vormgegeven aan de bovenkant. Het lijkt alsof de muis al 20 jaar is gebruikt, maar dat hebben ze zo gemaakt bij logitech. Verder is het scrollwieltje upgraded naar een driedubbele schakelaar, links, rechts en de klik in het midden. Handig om tijdens het fraggen om corners heen te kunnen leanen ofzo. Ook is de optische sensor nu in plaats van een rooie LED naar een UV laser gegaan. En als je het echt niet meer weet kan je n keer langskomen om de G5 en MX510 te testen
[15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes
[15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox
[15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_-
the widow maker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27-09-2005, 21:03   #5 (permalink)

Masterslave's schermafbeelding

Standaard

@PO:
Ik vind het een mooie muis maar ik vind het een beetje te lang duren voor het opladen.
Ik ken mezelf, dan ben ik dat weer vergeten en zit ik zonder muis.

@widow:
Ik denk dat ik wel voor de G5 ga.
Ik kom binnenkort wel weer een keerje langs, dan test ik hem wel ff.

@allemaal:
Bedankt voor jullie reacties, ik ben weer wat wijzer geworden.
Oud 27-09-2005, 21:26   #6 (permalink)

Standaard

Als je snel flipt onder spellen moet je geen draadloze pakken anders kun je em bijeentapen :P
mijn lieve kabelmuisje van 10 euro vind ik door zn kabeltje altijd weer terug als ik er mee smijt en baterrijen heeft ie ook niet nodig
Fret_Kroket is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28-09-2005, 21:06   #7 (permalink)

Standaard

Nou mijn reactie dan weer.

IK heb een mx1000.
Maar dat ding is zo erg ik mag hem meteen rma sturen als de g7 binnen is.
want er zitten gewoon veel te veel software matigen fouten in.
Want je kunt ook met een knpje naar beneden scrollen maar dan blijf die heel vaak hangen.
Dus dat die aleen maar naar beneden blijft scrollen en dan moet je weer de anderen knop in drukken voordat die weer goed is.
HEt scrollen is dus heel iri vooral als je veel op internet zit.
Verder is die wel oke maar voor mij iets te klijn want ik heb te groten handen.
Dus ik ga voor de g7 omdat je altijd 2 accu's hebt dus nooit gezijk dat ed accu leeg is.
En je kunt onder het spel de dpi veranderen altijd handig.
En hij is draadloos dat is bij mij een must omdat als ik wakker word wil ik soms in mijn bed ook nog gamen maar daar gaat het niet om
william is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28-09-2005, 21:44   #8 (permalink)

Standaard

Ik muis al een tijdje met de Logitech MX900, da's een Bluetooth muisje die ongeveer een week met z'n batterijen doet, maar als je de muis gewoon in z'n docking station pleurt als je gaat slapen, is d'r weinig aan de hand volgens mij. 't Gewicht is wel effe wennen maar met een fatsoenlijke muismat is dat voor 'n behoorlijk deel opgelost.
Strakke-Wappie is offline   Met citaat antwoorden
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Draadloze Router kapot? flupke Hardware Junkies 4 3-08-2007 13:33
Cooling Informatie Pawiro Cooling & OC Junkies 18 15-06-2006 20:01
[REV] Zeptor draadloze muisvervangende pen review Bart_Banaan News & Review Junkies 4 19-11-2003 18:46
Harddisk informatie crizp Software Junkies 4 13-11-2003 13:39

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.