| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Events Junkies Overdose, de HCC, LAN-partystuff en aanverwante feestartikelen vind je hier en/of kun je hier kwijt! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Pak je agenda en noteer dat er op 25, 26 en 27 november (das over 2 maanden dus) weer in Utrecht de HCCdagen plaatsvinden! Het is elke dag van 10 tot 17 uur. Kaartjes kosten 12 euro, tenzij je jonger bent dan 11 dan mag je voor de helft naar binnen. Wie gaan er allemaal, en hoeveel dagen? En hoe herkennen we jou dit jaar? RAM en CPU's aan je tas? HCCdagen.nl Ik ben zelf iig van plan om net als vorig jaar 3 dagen die kant op te gaan, altijd weer leuk om mensen te ontmoeten en gewoon als een general waste of time te onderhandelen over prijzen en graven in oude bakken hardware. De boel is goed te bereiken vanaf station Utrecht, de jaarbeurs is minder dan een kilometer lopen. Het is ook makkelijk te vinden: loop gewoon mee met de gigantische stoet die zich daar ontwikkelt en zich voortbeweegt naar de hallen.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Misschien dat ik ga om wat goedkoop casemodspul te scoren :P . Maar heb nog geen idee hoe ik daar ga komen, trein vind ik eigenlijk te duur, misschien dat m'n pa wil rijden. Ik moet nog ff zien. Er is toch wel casemodspul he? (wss wel maar ik vraag het maar ff) |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| Strakke-Wappie zal waarschijnlijk vrijdag van de partij zijn. Heb vast wel het Overdose of PCX shirt aan, beetje CaseJunkies promoten en inderdaad heerlijk onderhandelen met ouwe vrouwen die 15 euro willen hebben voor een kleine 200 watt voeding. ![]() |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 april 2004
| Citaat:
| |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 5 november 2003 Locatie: het hoge noorden
| Citaat:
Als ik er heen moet meld ik dat hier nog en dan moet je op de stand maar ff vragen naar Marco of Darkchaos. Er is trouwens een bf2 compo op de stand..
__________________ don't drive faster then you're quardian angel can fly | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Ik denk dat ik er ook een dagje ga vertoeven, maar als ik de dalende lijn van aanwezige Casemod sfeer verder trek verwacht ik weinig casemod spul daar... Maargoed, uiteraard zal ik te herkennen zijn aan wat CaseJunkies wear en een ![]()
__________________ Dus... |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik zal er ook zeker één of misschien meerdere dagen zijn.. uiteraard ook te herkennen aan een CJ-shirt ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: plattelandse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| Ik denk niet dat ik ga dit jaar. De afgelopen jaren is de HCC steeds slechter geworden, weinig boeiends. Ik ga misschien wel naar de HW.info dagen eind Oktober.
__________________ Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist. |
| | |
| | #14 (permalink) |
|
| Ik ben zeker op de HCC, moet alleen nog even kijken hoe ik aan 3 dagen kaartjes kom van de hcc zelf, want ik wil graag 2 dagen gaan en om daar nu 2 keer 12 euro voor te betalen vind ik ook een beetje k*t Naja ik wil iig op de vrijdag gaan (dan maar een dagje geen school) en op de zaterdag, dan zullen er ook veel meetings plaatsvinden ![]() |
|
| | #15 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Waarschjinlijk zal ik er ook 1 dagje zijn, wanneer precies moet ik nog ff zien...
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| LanCamp 2005 1500 Deelnemers 14 Juli t/m 23 Juli. 2005 | ReseTTim | Events Junkies | 20 | 15-07-2006 01:52 |
| Reportage: HCC dagen 2005, een impressie | Thadeez | Frontpage Discussie Forum | 11 | 30-11-2005 07:41 |
| Hardware.Info Dagen: 29 - 30 Oktober 2005 | Ragon | Events Junkies | 27 | 10-11-2005 20:39 |