| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 juni 2004 Locatie: lichtenvoorde
| Hai, ik heb vandaag een nieuwe externe Harddisk gekocht een ( Spire 3.5" external drive enclosure) met een harddisk van Maxtor 80 GB. Maar nu zit ik met 1 probleem. de pc herkent hem zon beetje niet, hij staat wel rechts onder in de hoek dat ik de hardware veilig kan verwijderen ( wat ik overigens niet wil). en bij aparaten beheer staat hij ook bij en hij zegt dat hij correct werkt. maar ik zie hem niet bij "deze computer" staan. En ik kan hem verder ook niet echt benaderen zoals ik normaal hardware benarder, dus wie heeft er een idee/tip hoe ik hem wel kan benarderen? Marc
__________________ Uti, non Abuti |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Als dat niet helpt kan je ook even kijken wat er gebeurt met die schijf aan een ATA kabel. Eventueel even formateren, en dan kijken of je 'm daarna wel via je externe bakkie kan benaderen.
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| Haal Hd eruit hang hem in je computer aan Ide kabel formateer hem steek hem terug in het kastje. Dat zou moeten werken ![]()
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Wat een omweg. Ga naar je buro blad, rechtermuisklik op deze computer laat een drop down menu zien, klik op beheren. Ga nu naar schijfbeheer, daar krijg je al gelijk een popup van de manager, volg de stappen en tadaah, je schijf werkt. |
| | |
|
| « Nieuwe processor
|
Pc upgrade » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Ram als harddisk | SupReme | Software Junkies | 14 | 26-08-2007 23:18 |
| [VR]Harddisk | Backsmash92 | Recycle Junkies (V&A) | 4 | 11-08-2007 09:42 |
| Harddisk boothen | volleyballer13 | Hardware Junkies | 24 | 17-05-2005 13:17 |
| harddisk probs, | SyaT | Hardware Junkies | 5 | 2-06-2004 10:22 |
| Harddisk koeling...? | bytework | Cooling & OC Junkies | 32 | 8-05-2004 16:10 |