| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2004 Locatie: Nijmegen
| Mjah dan maar een nieuw topic, omdat een of ander meneertje het leuk vond het vol te spammen met onzinnige vragen :P Anywayz, ik ben van plan een abbonement te nemen (via een actie van mij werk), en daarbij heb ik de volgende keuzes: - Abbonement met 150 belminuten/smsjes - 4,95 p/m - Abbonement met 200 belminuten 400 smsjes + Samsung z500 - 18,75 p/m Contracted duren bij beide 2 jaar. Nou leek het mij in eerste instantie een betere keuze om voor het eerste abbonement te gaan (omdat ik toch niet zoveel bel), en er dan een nieuwe telefoon bij te kopen. Als je het verschil na 2 jaar uitrekend kom je uit op ongeveer 330,- Dat zou betekenen dat ik ongeveer een telefoon van 250,- zou moeten nemen om een beetje in het voordeel te zijn. Ik vind het persoonlijk niet zo heel erg om een 2e hands toestel te nemen. Nu dus mijn vraag, welke telefoon wordt er aangeraden? Ik ben opzoek naar een telefoon met een mp3-speler, camera (liefst ook vide , en dus ook beetje ruim geheugen. Er hoeft geen UMTS bij! Dat is ook een reden dat ik niet voor het duurdere abonnement ga. Nou ben ik ondertussen de SonyEricsson K750i tegen gekomen, die wel zo ongeveer is waar ik naar opzoek ben. Maar ik vroeg me af of iemand nog iets weet wat misschien nog een betere keuze is of iets wat ongeveer in de buurt komt.Bedankt, ~Sph
__________________ SaphuA |
| |