| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| Vanaf vandaag doet mijn monitor gaar. Hij knippert van donker naar licht en de randen die golven een beetje. Het ligt niet aan mijn PC want als ik mijn laptop erop zet dan gebeurt hetzelfde. Ik hoor ook een soort licht knettergeluid in mijn monitor. Iemand enig idee wat er mis kan zijn?
__________________ Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Zeker een CRT monitor? Als je randen golven lijkt mij dat er een elco in je monitor zelf niet goed is, welk merk is je monitor?
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Knetteren is geen gezond geluid en gezien de andere verschijnselen lijkt het me verstandig dat je eens op zoek gaat naar een vervanger... Overigens kun je op Marktplaats met een beetje handigheid voor leuke prijzen heel leuke monitoren scoren ![]() Ik heb er voor 60 en 40 euro twee IIyama Vision Master Pro 450's gescoord, echt superfijne schermen ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Heeft mijn broer ook gehad met zijn net nieuwe Ilyama. Dit gaat zo een paar daagjes door totdat hij niets meer doet. Had dacht ik iets met de stroomvorziening te maken. Garantie of nieuwe is de enige optie. (of uitzoeken wat er nou kapot is en dit eventueel vervangen als dat mogelijk zou zijn) |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| Uitzoeken waar het probleem zit zal moeilijk gaan. Dan moet ik al mijn onderdelen in mijn monitor gaan doormeten. Das geen leuke klus, opzoek naar een nieuwe dan maar denk ik. We zullen zien hoe lang deze het nog volhoudt.
__________________ Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juni 2004 Locatie: Leeuwarden
| Zelf je monitor repareren zou ik niet doen, of je moet er ervaring mee hebben. Die Condensators / Elco's (ben altijd in de war met die dingen), die in je monitor zitten moet je eerst ontladen. Wand je wil daar niet met je vingers aan komen als die dingen nog geladen zijn, het voeld niet fijn maar je zult het wel overleven. Een leraar heeft eens laten zien wat er gebeurt als je die dingen ontlaat door ze te kortsluiten met een schroevendraaier :P BOEM!!! . En dan kan je klooien wat je wil.Koop maar een nieuwe monitor, veel beter, je weet ook niet hoelang je monitor blijft leven na de reparatie.
__________________ Warning , keyboard not found. Press Enter to continue. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Nieuwe voeding, nieuwe kast, verlichting knippert, boot niet | hellraver | Hardware Junkies | 5 | 15-08-2007 20:38 |
| tv als monitor | Pawiro | Hardware Junkies | 9 | 5-02-2006 13:37 |
| monitor mod | Mathijs | Casemod Junkies | 3 | 31-01-2005 22:12 |
| Monitor Probleem | R@mon | Hardware Junkies | 14 | 5-05-2004 13:49 |
| Monitor MOD | Terminal13 | Elektronica Junkies | 16 | 24-04-2004 19:27 |