| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 september 2005
| Hee, een probleempje: ![]() Hoe krijg ik die schakelaar los? Ik ga er niet aan lopen trekken, dadelijk trek ik iets verkeerds eraf.. hoe krijg ik het eraf? ![]()
__________________ [url=http://www.nieknet.nl]Gratis uploader voor je plaatjes, zonder reclame? Nieknet.nl[/iurl] |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Dit is toch echt beneden het nivo dat we proberen te handhaven. Zelf wat inzet en inzicht in dit soort dingetjes is gewoon basic als je aan een computer wilt sleutelen, als je niet weet hoe je zon stekker los krijgt kan je beter niet aan een computer sleutelen. Deze stekker moet je enigzins naar boven liften en dan naar rechts trekken, als je zoiets kapot maakt dan doe je toch echt wat fout. Probeer in de toekomst iig gewoon een beetje simpel na te denken hoe dit soort dingetjes werken, want als je goed naar de connector kijkt kan je al zien hoe hij losgemaakt moet worden.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Asus 6600 GT Koeler losmaken van kaart. | neoN1 | Hardware Junkies | 10 | 21-05-2007 17:27 |
| Losmaken | Niek | Casemod Junkies | 2 | 11-09-2005 17:01 |
| koeler losmaken van de cpu. | danny | Cooling & OC Junkies | 11 | 30-08-2005 08:51 |