| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 juni 2004 Locatie: lichtenvoorde
| hi, bij mijn pc is laatst de voeding doorgebrand. Nu heb ik gister middag een nieuwe voeding gekocht en die er in gebouwd. Eerst ging alles nog redelijk goed ik kon hem opstarten, hoorde het opstart piepje:P, had beeld, kon op internet enzovoort. Toen had ik hem weer uitgezet (op de goede manier afgesloten) om de kast dicht te draaien en weer terug op zijn plek te zetten. Dat allemaal gedaan en toen ik hem weer aan wou zetten hoorde ik het opstart piepje niet meer, en krijg geen beeld meer. Zou iemand weten wat is of er een onderdeel kapot is? Groet Marc
__________________ Uti, non Abuti |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 juli 2003 Locatie: Voorschoten
| Zoiets heb ik ook een keer gehad, bij mij kwam het toen omdat mijn geheugen er niet goed in zat. Dus ik mijn geheugen er opnieuw ingezet, goed aangedrukt en alles werkte weer. Dus misschien is dat bij jou ook het probleem moet je ff je geheugen er opnieuw indoen en goed aandrukken. Mocht dit niet werken kun je ook kijken of je videokaart er goed in zit. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Ik zou gewoon alles eens goed nalopen, ff checken. Bedoel het kan zoveel zijn. Als hij nou b.v een paar piepjes liet horen kon je dat in je mobo boekje opzoeken wat mogelijke problemen waren, maar zelfs dat doet hij niet. Denk dat je alles ff moet checken.
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Euhm....lampiej...stekkertjes? wie helpt mij ff? | Mod_Leeko | Elektronica Junkies | 27 | 29-08-2006 23:06 |
| Probleem met mijn voeding?? | case_freak | Hardware Junkies | 13 | 13-02-2006 15:46 |
| Wie helpt me aan een online webwinkel | Soefkenijn | Software Junkies | 20 | 10-01-2004 15:25 |
| [WC]Schoonmaken van de onderdelen helpt... | Cooling & OC Junkies | 7 | 22-10-2003 16:57 | |
| Wie helpt me om een naam te verzinne? | paultjuh | Area 1337 | 33 | 17-07-2003 12:32 |