| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 augustus 2005
| Eey gaste ik heb net een silverstone temjin tj01 gekocht, maar nu zit ik wel met een probleem. Ik had nl in mijn oude kast een 5.25 bay die vol gestouwd was met usb poorten, firewire, mic-in, line out, enz. Nou zit er aan de zijkant van mijn nieuwe kast 2 usb poorten en 1 firepoort + mic-in en line out. Firewire en Usb aansluiten geen probleem , maar met die audio conectoren zit ik met een probleem :P .want (zoals op de foto's te zien) passen al die kleine connectoren niet op die grote van me mobo (msi ms-7046) en erstaat geen aan duiding bij welk conectortje op welke pin moet. Nu zul je zeggen klikje (google :P ) maar dat heb ik geprobeert en ik kan geen fatsoenlijk antwoord vinden, dus smeek ik hier om hulp :P Plz help me thx Iggie Edit: Kan iemand me ff de html code zeggen om de plaatjes een with van 500pixels te geven. Edit 2: Al gevonden. ![]() [img][/img] |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Ik heb 2 dezelfde kasten (zie [cip]Blue Temjin ) en ik ben er eigenlijk ook nog niet helemaal uit waar ik die shit moet aansluiten. Maar ik heb ook nog niet echt gekeken. Ik dacht dat het mogelijk was om die connectortjes op je geluidskaart te plaatsen. Op onboard geluid kon het dacht ik niet, althans ik heb geen aansluitingtjes kunnen vinden op mijn mobo. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Heb je ook al eens het boekje van je mobo geraadpleegd?
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| poorten openzetten | DeKemp | Software Junkies | 10 | 21-08-2006 22:51 |
| USB poorten op nieuwe barebone werken niet | Raven | Hardware Junkies | 4 | 2-07-2006 11:39 |
| Poorten forwarden | Spoon | Software Junkies | 4 | 9-03-2004 22:09 |
| Krijg poorten niet open..! | SiLaTroN | Software Junkies | 2 | 23-11-2003 13:49 |