| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 januari 2004
| Hi :P.. Probleem 1 : Ik moet mij pc starten met de reset knop. Dat komt omdat ik met de kabels heb zitten kloten en nu de niet meer weet hoe hij op me moederbord moet -.- Ik heb een : - Asus MB P4C800 Deluxe Intel P4 DDR en Chieftech case. Is er en soort mapping van: $? Op internet ofzo.. Ben de boekjes kwijt. Probleem 2 : Me pc bereikt al een tempratuur van 71celcius bij het op starten. Ik heb al 3 keer gehad dat hij vanzelf uit ging dus ben ik maar gaan kijken waaraan het zou kunnen liggen. er zit al een nieuwe betere fan op. maar sinds ik nu me pc moet opstarten via de reset knop loopt me pc dus een beetje warm aan. Help *edit.. wow me eeerste post o.0 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Probleem 1 : Zou je op je spelling en met name je leestekens/hoofdletters willen letten, dit is hier gebruikelijk en slechte spelling betekend een slotje. ( zou je je post even willen editen ) Probleem 2 : zo'n hoge temp is moordend voor je CPU, dat hij uitvalt betekend dat hij in de oververhittingsbeveiliging valt. Oplossing 1 : kijk op www.asus.com en zoek naar de handleiding van je moederbord, daar staat een layour in hoe de pinnetjes van die knop moeten. Oplossing 2 : Ik denk dat je het beste ergens een nieuwe CPU cooler kan kopen of nieuwe koelpasta tussen je cpu en heatsink kan doen, 71 graden is veeeeeel te veel. Edit : En jij bedankt voor het aanpassen ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Kleine probleempjes met waterkoeling, + vraag voor projectje | modder.exe | Cooling & OC Junkies | 4 | 6-04-2007 12:07 |
| Active x probleempjes | Dark Wanderer | Software Junkies | 3 | 25-08-2005 17:27 |
| Paar Mozilla Firefox vraagjes/probleempjes | GoTMoRe | Software Junkies | 8 | 27-06-2004 18:49 |
| Diablo 2 probleempjes | Dark Wanderer | Software Junkies | 1 | 26-06-2004 17:43 |
| 2 probleempjes | YGkremer | CaseJunkies Support en Feedback | 6 | 17-05-2004 00:19 |