| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 juli 2004 Locatie: Vlijmen (Den Bosch)
| Freerecordshop heeft tot en met 2 oktober (tot mensen gaan bestellen voor de feestdagen) zo'n actie van 2 halen 3 betalen (ook voor pre-orders). Nu wil ik graag de Age of Empires 3 collector's edition hebben die op 18 oktober in de US uitkomt. Deze kost 79,95€ en bevat: - Een extra grote oversized dvd box - Een boek van 210 pagina's genaamd 'the art of empires' (waarschijnlijk concept art) - Een 'the making of' DVD - Een grote poster (110 cm x 70 cm) - Een strategy guide - Collector's Edition Game manual Dus de uiteindelijke prijs wordt dan 79,95x2 = 159,90 159,90/3 = €53,30 ex verzendkosten, ophalen op station ofzo kan ook geregeld worden natuurlijk. Dat is dus nog goedkoper als de normale versie en het wordt op zijn vroegst mogelijk verzonden. Het enigste wat ik zoek is 2 mensen die mee willen doen, ik zal betalen van te voren. En als het binnen is dan betaal je mij en stuur ik het per direct op. Post in dit topic of meld me aan op msn: vince050@hotmail.com |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 april 2005 Locatie: Sleeuwijk
| Citaat:
| |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wat willen jullie in de FAQ? | T-Mug | Hardware Junkies | 12 | 13-05-2003 00:00 |
| 2 netwerkkaarten samen op 200Mbit? (Win XP) | Wabs | Hardware Junkies | 15 | 23-03-2003 15:23 |
| Wat willen jullie in de FAQ | T-Mug | Hardware Junkies | 0 | 16-03-2003 13:32 |