| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
|
| Hey casejunkies Mischien wel beetje n00bie vraag maar goed stel hem tog :P Ik wil binnenkort een nieuwe processor kopen en omdat ik pas nieuw intel mobo heb kies ik tog maar (na lang zitte nadenken) voor een intel processor maar mijn vraag is nu wat is nou eigenlijk het verschil tussen northwood en prescot ? Thnx black code.nl |
|
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 februari 2005
| Volgens mij gewoon een googlevraag want ik had het al meteen op google gevonden. En ik weet dat de prescot warmer worden dan de nothwood. edit/ IK heb op tweakers gelezen dat de prescot boven de 3,2 ghz unlocket multiplyer heeft en als je mobo dat onderstuent kun je die dus unlocken maar dat is aleen voor prescot boven de 3,2 ghz. edit/ |
| | |
| | #4 (permalink) | |
|
| Citaat:
black code.nl | |
|
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wie gebruikt er windows 64bit op zijn intel 64bit processor | william | Software Junkies | 1 | 18-08-2005 13:11 |
| Intel of AMD? | masterwebber | Hardware Junkies | 44 | 23-04-2004 10:18 |
| Amd , Ati , Intel ? | Freaky CaSeMoD ! | Hardware Junkies | 16 | 15-11-2003 11:20 |