| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| Gisteren tot de conclusie gekomen dat mijn HP Deskjet 815C rijp is voor de sloop. De printerkoppen stoten bijna overal tegenaan en het geluid van de papieraanvoer is te vergelijken met dat van een vuilniswagen dat grofvuil ophaalt. Nu ben ik zelf een beetje gaan zoeken en wil nu een HP Deskjet 6540 gaan kopen. Nu ga ik jullie niet vragen wat jullie de beste printer vinden maar ik wil graag weten: Wat voor printer heb jij en wat is je mening erover? Als je meer printers hebt of hebt gehad dan mag je die ook posten.
__________________ Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 december 2004 Locatie: Barendrecht
| Ik heb nog een Epson Stylus Color 460, echt een klassieker :P . Als je print, is het net alsof er een F16 voor je deur land, met een hoop geratel er doorheen. En dat printen gaat heel erg traag, moet binnenkort toch maar een nieuwe kopen, als ik weer geld heb . |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 juli 2004 Locatie: Vlijmen (Den Bosch)
| Had vorig jaar van tomshardware zon test gelezen waarbij ze printers testen op zuinigheid, ze lieten 1000 pagina's zwart-wit en 1000 pagina's in kleur printen en keken dan welke printer het goedkoopst was (aaschaf + inktkosten). Daaruit kwam de Canon Pixma IP3000 het beste uit de test en die heb ik toen ook gekocht en ik moet eerlijk zeggen, het is de beste inktjetprinter die ik ken. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| Heb hier dus een canon i865 staan. Doet zijn werk goed, ook goed voor foto's.
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Hier meldt zich nog een Canon-gebruiker ![]() Ik heb onder mn bureau een Canon i450 staan, belangrijkste nadeel vind ik dat ie er zo ellenlang over doet voor ie printklaar is Print in zw/w wel redelijk vlot, in kleur wat minder en op hoogste kwaliteit ronduit traag. Maar dan krijg je wel plaatjes waar de fotocentrale niet tegenop kan. En marge-loos printen bevalt me ook wel.
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Nòg een Canon-gebruiker. Hier doet al ongeveer een jaartje een Canon MP360 zijn dienst. Ben er tevreden mee, bovendien zijn de inktpatronen niet zo duur als b.v een HP patroon. Bij HP kan je beter een nieuwe printer kopen als je nieuwe inktpatronen nodig hebt.
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Wij hebben een HP Laserjet 6P staan, prima bak - op stage hadden we zelfs LJ5's die al jaren de hele dag bezig waren en die gingen ook nog behoorlijk. Daarnaast staat er een HP DeskJet 5600 die het volgens mij ook wel goed doet maar zoveel print ik daar niet mee. Ik wil me wel aansluiten bij PO, als je heel veel zwart/wit print en af en toe een fotootje, dan kan je beter een laserprinter nemen en je foto's op echt fotopapier af laten drukken, kost nauwelijks meer en ziet er een stuk beter uit.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Ik heb zelf een HP 2175 staan voor de kleurenprintjes, is zo'n all in one geval.. Ik gebruik em voornamelijk om dvd hoesjes te printen en dat doet ie erg goed en zuinig. Voor de zwart wit printjes heb ik een Samsung ML-1520, lekker goedkoop laserprintertje en doet et ook erg goed, opwarmen duurt alleen eeuwen Zoals hierboven al gezegd is, et ligt puur aan wat je gebruik ermee is. Ik zou zeggen neem een all in one, kan je nog knap kopieren zonder je pc en scannen voor een kleine meerprijs ( 110 euro zag ik laatst bij de mediamarkt voor de 2175 ) Canon pixma serie is ook een hele goeie hoor ik van iedereen. |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Vriend van mij heeft de Canon Pixma, erg goede kwaliteit. Zelf hebben wij een Epson all-in-one CX7300. Snel met printen, goede kwaliteit, wel een beetje herrie en je kunt kopieren zonder dat je pc aan moet staan, erg handig. |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 april 2003 Locatie: Haarlem
| Het is volgens mij allemaal Canon inktjet en HP Laserjet wat de klok slaat. Dus laat ik er daar maar één aan toevoegen. HP Laserjet 1010 om precies te zijn. Lekker snel gereed om te printen, scherp genoeg voor tekst e.d. Hiervoor een 1005 gehad, ook prima. Totdat mijn vader hem midden in een printopdracht stop zette en de pagina eruit trok. Toen zat er een gat in een of ander folie. Verder zelfde verhaal, prima printer.
__________________ AMD Athlon 2100+ @ 1900 mHz | 1024 MB DDR | Nvidia GF 4600 Ti | 5.1 surround | 200 GB 7200 RPM 8 MB | Levicom 550 watt | Lian-Li PC 61 black |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juni 2004 Locatie: Leeuwarden
| Ik heb hier een hp deskjet 910c staan, print tekst redelijk snel maar plaatjes daar moet die printer niet aan beginnen ze worden wat streperig (vast nieuwigheid :P ). En het kleurpatroon is loei duur. Zodra mijn inktpatronen leeg zijn stap ik over op een Canon BubbleJet PIXMA IP3000 of IP4000, canon maakt zeer goede printers .
__________________ Warning , keyboard not found. Press Enter to continue. |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| HP LaserJet 4L, zo'n oude grote bak. Werkt perfect, hoewel ie in zwartwit is. HP Deskjet 6612 - Werkt prachtig, inkt is wel wat snel op (Ik ben dan ook die bak gewent van de 4L, die is naar 10000 printjes nog niet leeg...)
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Voordeel van die oude bakken is dat ze gewoon printen tot ze leeg zijn - de nieuwste HP's (LaserJet 2500) doet een vast aantal afdrukken en begint dan te schreeuwen dat ie leeg is - of het nou zo is of niet ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Canon printer aan te bevelen of niet? | Pietjuh | Hardware Junkies | 4 | 6-04-2005 17:35 |
| Printer voor 1 euro | Rich | Area 1337 | 38 | 11-03-2005 23:05 |
| ? Printer delen | Hellion | Hardware Junkies | 3 | 9-01-2005 13:11 |
| [vraagje] Printer Mod | Murmo | Casemod Junkies | 17 | 10-02-2004 19:47 |