| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 augustus 2005 Locatie: Gent
| Hallo, MIjn vraag is ofdat dit kwaad kan voor al m'n hardware enzo verder ? Ik ben bezig met een nieuwe casemod en nu is m'n pc uit z'n case gehaald en ligt op een kartonnen doos :/ in een mogelijke stofrijke omgeving. Kan dit kwaad voor mijn hardware ? Mijn pc werkt nog op en top en nu nog hopen dat ze het volhoud Mvg, Don Zalmrol
__________________ Citaat:
| |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 april 2005 Locatie: Sleeuwijk
| Dit is niet echt schadelijk voor je hardware. Het enige wat stof doet is tussen je ventilator en je koelblokken gaan zitten waardoor ze slechter koelen. Door hier gewoon de stof af en toe uit te halen valt dit uiteindelijk nog wel mee. Het enige nadeel van laten liggen in de open lucht is dat je hardware snel gevoelig is voor beschadiging door voorwerpen. Maar als je hem een beetje uit de weg en beschut legt valt dit wel mee. |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 augustus 2005 Locatie: Gent
| Bedankt allemaal, Maar dit is tijdelijk voor hem in de openlucht (op m'n kamer natuurlijk hehe niet in die vochtige patatten kelder lol) Ik ben bezig met een nieuwe mod en had al m'n rekjes uit m"n oude case nodig. En veel meer :P Bedankt. Mvg, Don Zalmrol
__________________ Citaat:
| |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Is deze case een deftelijke case voor te modden ??? | killerboy | Casemod Junkies | 3 | 30-09-2005 20:25 |