| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 augustus 2005
| Ik ben dus nieuw hier, hang al een tijdje rond, kwijlend naar de gave mods te kijken hier. Zelf heb ik nog niet erg veel ervaring met het hele casemodden, maar ik heb wel, in de vakantie, samen met een maat van mij een begin gemaakt aan een case. Nu vroeg ik mij af, ik heb hier een voeding liggen, met een 90mm fan aan de bovenkant. Aan de achterkant, binnenin, is nog ruimte voor een extra 80mm fan. Kan ik zomaar de kabeltjes van een extra 80mm fan aansluiten op de kabeltjes die naar de fan bovenin lopen? Zoja, hoe krijg ik de kunststof buitenkant van het kabeltje van de 90mm er een stukje af, zodat ik de kabeltjes van de 80mm fan ermee kan verbinden? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Welkom in het postende korps van Casejunkies ![]() Wat betreft dat aansluiten van die extra fan, dat moet gewoon kunnen. Als je oplet dat de luchtstroom goed blijft lopen moet dat kunnen. Wat betreft het verwijderen van de plastic isolatie, met een scherp mesje moet dat kunnen, maar je kunt ook met een aansteker een stukje wegbranden. ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
|
| « ??? case ???
|
Spiegel op maat » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Extra voeding | SupReme | Elektronica Junkies | 23 | 9-08-2006 23:59 |
| extra fans? | koenus | Cooling & OC Junkies | 6 | 8-10-2004 19:21 |
| extra harddisk | Speedyweedy15 | Hardware Junkies | 16 | 18-07-2003 22:23 |
| Extra voeding nodig, zo ja waar....? | Raven | Elektronica Junkies | 12 | 14-06-2003 09:54 |
| extra fan op heatsink | sOlAr | Elektronica Junkies | 10 | 10-06-2003 12:08 |