| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 juli 2005
| Hallo CJ, hier wederom een topic van mij. Aangezien ik niet tegen mijn window aan kijk, wil ik graag iets anders met de zijkant van mijn kast doen. Een Fancontroller en een sticker moet hier de oplossing bieden. Ik heb het volgende ontwerp gemaakt: (de driehoeken zijn niet bruikbaar, deze 'zone's' zijn gevuld met gaatjes) Heeft iemand nog tips? Graag zou ik ook een mening willen hebben over dit ontwerp. Ik snap dat het een kwestie van smaak betreft, maar een ontwerp is altijd aanpasbaar. Gegroet en bvd! |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Ook een sidepanel ontwerp is een kwestie van smaak, en daar kunnen wij niet over beslissen. Misschien vind iemand dit wel helemaal niets, ontwerpt iets anders voor je, en dat vind jij weer niets. Het gaat erom dat jij tevreden bent met het resultaat, ontwerp gewoon wat jij mooi vind, het is immers jou kast .
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| MDF kast | Daanbanaan | Casemod Junkies | 10 | 13-05-2004 16:32 |
| AT PC in ATX kast | eXistenZ | Hardware Junkies | 3 | 21-01-2004 12:23 |
| En nog een YY kast | Casemod Junkies | 31 | 30-09-2003 23:35 | |
| Kan iemand mij helpen met modden van zijkant kast | kjaadragon | Casemod Junkies | 1 | 20-03-2003 16:16 |