Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Discussie Junkies > Events Junkies
Events Junkies Overdose, de HCC, LAN-partystuff en aanverwante feestartikelen vind je hier en/of kun je hier kwijt!
Discussie gesloten

LinkBack Discussietools
Oud 11-08-2005, 22:50   #1 (permalink)

Standaard Pc

Ik ben van plan een nieuwe pc te kopen geen beeldscherm geen legaal windows en stuff gewoon hardware die nodig is geen extra zooi :P maar heb der geen idee an hoe of wat kan of wil iemand voor mij een lijstje maken van welke hardware ik zouw kunnen moeten nemen voor ongeveer 800 euro ? help me uit de brand
Oud 11-08-2005, 22:57   #2 (permalink)

Carpento's schermafbeelding

Standaard

Welkom op Casejunkies

Waarom laat je je niet in de winkel adviseren ? Er zijn shops genoeg die systemen naar wens bouwen. Als jij zegt wat je ermee wilt doen stellen zij voor jou een systeem samen.

Hier zul je uiteenlopende reacties krijgen mochten die komen en dus ben je dan nog geen steek verder...

Enne, op Casejunkies zijn dit soort topics eigenlijk not-done, zoals ook in onze policy vermeld staat:

Citaat:
We zien ook vrij veel topics met de vraag : "Wat hier aan upgraden, wat of waar kopen".
Open geen topic als je niet zeker weet welk moederbord/ whatever je moet kiezen, maar je wel een gevoel hebt dat er één de beste is. Dit kun je mede onderzoeken door middel van reviews en tests. Ga dan Googlen op " Review and tests Type product + maker van produkt ". Je vind dan meestal veel zinnige dingen, en hieruit kun je eigen mening onderbouwen. En als je iets zoekt heeft Casejunkies altijd de Price tracker nog, hier kan je in de meeste gevallen wel je spullen vinden
Ik voorzie een vroegtijdig einde van je eerste topic En zóu het alsnog levensvatbaar zijn dan zou het gewoon in hardware junkies thuishoren...
Discussietools

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.