| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Events Junkies Overdose, de HCC, LAN-partystuff en aanverwante feestartikelen vind je hier en/of kun je hier kwijt! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 augustus 2005 Locatie: Lunteren
| Ik ben van plan een nieuwe pc te kopen geen beeldscherm geen legaal windows en stuff gewoon hardware die nodig is geen extra zooi :P maar heb der geen idee an hoe of wat kan of wil iemand voor mij een lijstje maken van welke hardware ik zouw kunnen moeten nemen voor ongeveer 800 euro ? help me uit de brand ![]()
__________________ )-www.Guildwars.com-( |
| |
| | #2 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Welkom op Casejunkies ![]() Waarom laat je je niet in de winkel adviseren ? Er zijn shops genoeg die systemen naar wens bouwen. Als jij zegt wat je ermee wilt doen stellen zij voor jou een systeem samen. Hier zul je uiteenlopende reacties krijgen mochten die komen en dus ben je dan nog geen steek verder... Enne, op Casejunkies zijn dit soort topics eigenlijk not-done, zoals ook in onze policy vermeld staat: Citaat:
En zóu het alsnog levensvatbaar zijn dan zou het gewoon in hardware junkies thuishoren...
__________________ Those were the times... | |
| |