| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Events Junkies Overdose, de HCC, LAN-partystuff en aanverwante feestartikelen vind je hier en/of kun je hier kwijt! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 juli 2005
| Bij deze meld ik het organiseren van een LAN party in Belgie in de omgeving van Antwerpen. Om specifieker te zijn te Ekeren . De LAN party gaat door de 2e week van augustus vanaf de 8e dus. Hij gaat 3 dagen duren (bij succes eventueel 4) en er zullen ongeveer 20 personen aanwezig zijn. De inkom is 15 euro en drinken en eten moet zelf voorzien worden. Er zal wel mogelijkheid zijn je eten daar op te warmen. De games die er worden gespeelt zijn o.a. Call of duty, Medal Of Honour Allied Assault, Soldier Of Fortune, Wolvenstein ET. En veel meer ! voor meer informatie scoob666@hotmail.com of post maar iets op dit topic Groeten een mede CM'er |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Over de prijs zijn we nog niet zeker het zou goed kunnen dat die nog verlaagd word naar 10 euro . Een website word aan gewerkt maar voor die klaar is is het waarschijnlijk al bijna zo ver. Voeg me gewoon toe opmsn ik ben elke dag tot 2 uur half 3 online 's avonds en redlijk vroeg online ook. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 juli 2004 Locatie: Vlijmen (Den Bosch)
| 15 Euro is echt niet duur voor 3 dagen onderdak en gratis electriciteit, water en licht; een dakloze zou jaloers zijn :P. Alleen twijfel ik of blue haven capabel is om zo'n lan te organiseren, d.w.z. electriciteit, de nodige kabels en electronica en de nodige organisatie. Houd ben je eigenlijk als ik vragen mag? |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
Geintreseerd mischien? | |
| | |
|
| « Campzone 2005
|
Pc » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||