| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Events Junkies Overdose, de HCC, LAN-partystuff en aanverwante feestartikelen vind je hier en/of kun je hier kwijt! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: hgv in drenthe!
| Ik denk dat dit topic gesloten gaat worden, omdat het een kwestie van smaak is. Maar ik ben de rotste niet ![]() Dus, voor die switch, wil je de draden achter in of voorin? Wil je hem IN de case hebben, of wil je bijv. een mooie kap maken zodat hij bovenop komt? Verder is het natuurlijk wel van belang dat hij stil is, dus uiteraard ook de fans vervangen voor stille. succes
__________________ Heul nie! |
| |
| | #3 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Welkom @ CJ, Denk toch dat je dat zelf beter kunt beslissen, wij kunne zo uiteraard moeiljk bepalen waar jij dat moet inbouwen. Je zou eens wat rond kunnen kijken op het web om zo enkele idee'tjes op te doen. (een ietswat duidelijkere openingpost zou geen kwaad kunnen denk ik zo...) Suc6 iig...
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Alles is hier boven al gezegd: over smaak valt niet te twisten. Tip voor de volgende keer: zoek het juiste subforum en formuleer je vraag duidelijk en in ABN, dat vergroot de kans op succes aanzienlijk .
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| 32 of 64 bit vraagje! | Cosmical | Hardware Junkies | 50 | 29-12-2006 21:01 |
| Vraagje! | Bobie | Casemod Junkies | 3 | 13-10-2005 10:08 |
| Vraagje | rafler | Cooling & OC Junkies | 9 | 16-07-2004 18:09 |
| Fps vraagje en Upgrade vraagje! | CaseModXXL | Hardware Junkies | 12 | 26-04-2004 17:51 |
| [GPU]vraagje.. | scrolllock | Hardware Junkies | 16 | 26-08-2003 16:02 |