| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Events Junkies Overdose, de HCC, LAN-partystuff en aanverwante feestartikelen vind je hier en/of kun je hier kwijt! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Om het volgende event à la PCXperience (wat er ongetwijfeld wel zal komen ) tot een nog groter succes te laten worden, leek het me een goed idee om voor alle op- en aanmerkingen een speciaal topic te starten. Laat hier dus weten waar de organisatie de volgende keer op moet letten aangaande PCX en ook de NKCM, maar onderbouw het wel.Voor de organisatie is het misschien ook handig als de mensen die niet op de PCX-beurs zijn geweest, laten weten waarom niet (bijvoorbeeld: te verweg, te laat op de hoogte, te hoge entreeprijs, etc.). Blijf wel letten op je spelling zodat de CJ-crew het volgend jaar ook nog kan lezen .
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Ik zal maar aftrappen met een drietal opmerkingen, later kom ik misschien nog wel op andere dingen. - Bij de presentatie 'Introduction into casemodding' was het aantrekkelijker als er wat meer te zien viel. Neem bijvoorbeeld twee kasten, de een saai ongemod en de ander blits compleet gemod, zodat er ook duidelijk de verschillende modificaties aan te wijzen zijn. Nu vond ik de presentatie wel degelijk, maar een beetje kaal. - Of de mindere opkomst volledig aan het weer te wijten was weet ik niet zeker. Andere oorzaken zouden namelijk ook de decentrale ligging in Nederland en de publiciteit van te voren kunnen zijn, maar dat is maar suggestie. - Naar aanleiding van Ediejo's beschuldigingen richting Coolermaster wil ik toch erop aandringen bij de volgende editie van de NKCM een meer onafhankelijke jury samen te stellen, dus geen sponsors of anderzijds te nauwe bekenden van de deelnemers.
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Citaat:
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 juni 2005 Locatie: Apeldoorn
| Reclame, ik weet niet precies wat er allemaal aan reclame is geweest, maar heb er vrij weinig van gezien. Ik hoorde over het evenement van Ediejo, toen hij in zijn CiP @ tweakers er over begon. Daarna dankzij Ferry is het op tweakers nog een beetje opgelicht, verder heb ik vrij weinig reclame gezien over het evenement. (kom zelf uit apeldoorn, maar ook daar weinig gezien behalve op het bord bij de america hal). Route beschrijvingen: Goede route beschrijving: naar bijvoorbeeld de america hal. Ik had zelf als apeldoorner best wel wat foto's willen maken als ik het optijd had geweten zodat de bezoekers de plek makkelijker hadden kunnen vinden. Extra compo's ie: mooiste voeding ofzo, mooiste sidepanel, Beste score op collin mc ray, weet ik veel ![]() geef de bezoekers iets meer te doen. Misschien iets meer stands? Ik bedoel, de america hal is een stuk groter. gr. Tim |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Reclame was er naar mijn mening toch wel, ik heb het bijvoorbeeld tot 2/3 maal toe in pc tijdschriften zien staan. Misschien zou het beter zijn als het plaats vond buiten de examens, ik weet ook dat het niet veel zin heeft om vlak ervoor te gaan blokken maar het zal denk ik toch genoeg bezoekers tegen houden. Zo kan je misschien ook een weekend nemen waar de weersomstandigheden naar verwachting wat minder zullen zijn.
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #6 (permalink) | ||
| Citaat:
Misschien wel interessant om de volgende keer ook presentaties over waterkoeling te geven, aangezien dat toch wel erg in opkomst is en veel mensen er niet aan beginnen omdat ze nauwelijks of niet de moeite nemen om zich voldoende te (laten) informeren.
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies | ||
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Citaat:
maar ik hoorde van vrij veel kanten dat mensen der best naar toe hadden gewilt maar der niet van af wisten. | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 april 2005
| Als je bekijkt hoe duur een advertentie is in een tijdschrift/krant .Het is ook maar de eerste keer dat het er is. Want weet je, De HCC begon ook klein. Nu is het een heel groot evenement (waar ik ook naartoe ga ;P). Ik denk dat alles wel goed komt. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| 1. Plan het event eerder in het jaar. In april bijvoorbeeld zou veel beter uitkomen voor de meesten (o.a. vanwege examens) en dan weet je ook vrijwel zeker dat het weer weinig invloed heeft. 2. De binnenverlichting mag wat beter. Ik heb zelf foto's gemaakt op PcXperience en heb ervaren dat het ongelofelijk lastig is om foto's te maken met zo weinig verlichting. De meesten zullen ook begrijpen dat gebruik maken van de flits geen optie is, aangezien dat de foto's alleen maar minder mooi maken. Dat de finalisten in een darktunnel stonden vind ik wel een goede, en is zeker voor herhaling vatbaar. 3. Ik vond het heel erg jammer dat er zoveel stands waren van dingen die niets met casemodden te maken hebben. Er waren bijvoorbeeld stands voor inktcardridges en dvd-rw's... Dat er een paar van zulke stands zijn kan ik mee leven, maar ik vind dat er wel wat meer echte casemod / tweaking stands mogen zijn. Zelf stond ik met mijn pc bij de stand van OC-Shop.nl en ik heb begrepen dat de prijs van een stand vrij hoog lag t.o.v. het aantal bezoekers. Ik weet vrijwel zeker dat OC-Shop alleen maar verlies heeft gemaakt door op PcX te staan.. Dit is natuurlijk gedeeltelijk te wijten aan het geringe aantal bezoekers. 4. De catering was behoorlijk duur. Ook vond ik het jammer dat je (officieel) geen eigen consumptie mee mocht nemen. Wat wel een echt pluspunt was is dat er Bawls werd verkocht, dat moet zeker volgende keer weer zo zijn! 5. Zelfs al staat er een routebeschrijving op de site van Americahal zelf, het zou wel netjes zijn om er ook een op de PcX site te zetten. Wie kijkt er nou op americahal.nl? Zelf heb ik mappy.com er maar bijgehaald. 6. De locatie van PcX was in mijn ogen goed gekozen. Er was voldoende parkeergelegenheid, het station was niet te ver weg (had mijn fiets meegenomen en ik deed er ongeveer 10 minuten over), en de Americahal is ook vrij gemakkelijk te vinden. Wat betreft ligging in Nederland: Apeldoorn is een heel geschikte locatie. Het ligt redelijk centraal, en buiten de randstad, waardoor je weinig last hebt van files (behalve als je natuurlijk uit de randstad komt...). 7. Ik ben het helemaal met Ragon eens, de presentatie mocht wat levendiger. Ook is het een goed idee om specifieke presentaties te houden over bijvoorbeeld waterkoeling of overclocken. Zelf ben ik bereid de volgende keer 1 of meerdere presentaties en/of demonstraties te houden. 8. Ook hier ben ik het met Ragon over eens, de volgende keer zou er een jury moeten worden samengesteld die geen banden heeft met de deelnemers, maar wel verstand van zaken heeft. (Ik wil hiermee niet zeggen dat de jury van dit jaar geen verstand van zaken heeft.) Tot zover, misschien later nog meer. |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| heb even een paar punten gecopieerd en erbij gezet wat ik er van denk. Citaat:
1. --Goed idee ben helemaal mee eens. 2. De binnenverlichting mag wat beter. Is volgens mij vrij moeilijk om dat te regelen, vaak bij grotere panden dat het moeilijk is om echt goed licht te krijgen. 3. Ik vond het heel erg jammer dat er zoveel stands waren van dingen die niets met casemodden te maken hebben. Denk dat dit vrij moeilijk is aangezien het moeilijk is om het gewone volk te trekken wanneer het ALLEEN maar om casemodden te gaan, de casemod wereld is niet heel erg groot (heb ik het idee). 4. De catering was behoorlijk duur. Ook vond ik het jammer dat je (officieel) geen eigen consumptie mee mocht nemen. Wat wel een echt pluspunt was is dat er Bawls werd verkocht, dat moet zeker volgende keer weer zo zijn! Officieel mag er heel weinig, catering vond ik zelf niet erg duur, was net op het randje vind ik. 5. Zelfs al staat er een routebeschrijving op de site van Americahal zelf, het zou wel netjes zijn om er ook een op de PcX site te zetten. Wie kijkt er nou op americahal.nl? Zelf heb ik mappy.com er maar bijgehaald.Precies wat ik bedoelde in mijn eerdere post. 6. De locatie van PcX was in mijn ogen goed gekozen. Helemaal mee eens! | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Ik zie dat er ook wat (gelukkig opbouwende en verder gezonde) kritiek is op min presentatie, voor een volgende editie is multimediale ondersteuning één van de dingen waar we zeker aan willen gaan werken. Het verhaal was in principe prima zo is gebleken, kan wat mij betreft nog wat uitgebreider en zeker wat plaatjes en real-life voorbeelden zouden het alleen maar beter maken. Wat mij (en de rest van de crew) betreft: daar wordt dus aan gewerkt ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2004
| Ik denk dat qua kosten de Jaarbeurs niet haalbaar zijn. Toen er op de frontpage werd gevraagd naar tips voor een goede Overdose locatie, heb ik ook eens hetEuretco expo center als mogelijke locatie aan PO doorgeven. Dit alles ligt in Houten, vlak onder utrecht aan de A27. |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Banned Geregistreerd: 18 maart 2004 Locatie: Omg Utrecht
| Omdat Pureoptical de Uber Junk het topic van de Lian Li opslot gooide met deze mededeling. Nog even resumeren: Het is Ediejo's eigen keuze geweest om in Apeldoorn niks te melden Het is Ediejo's eigen keuze geweest om achteraf vanachter het veilige toetsenbord de aanval in te zetten Het is Ediejo's eigen keuze geweest zich achteraf te distantiëren van het NKCM Het is Ediejo's eigen keuze geweest een deel van de prijzen te retourneren Het is Ediejo's eigen keuze geweest een gesprek uit de weg te gaan Het is Ediejo's eigen keuze geweest een slotje over dit topic af te roepen (inhoud trashen) Voor ons is de kous bij deze af en iedereen mag nu zijn eigen oordeel vellen a.d.h.v. de gestelde feiten, quote's en mails die her en der het net op gegooid zijn. Verdere discussie zal weinig tot niets veranderen aan de gang van zaken. Nog even van mijn kant, op een p.m. geeft de uberjunk ook geen antwoord. Idd een deel van de prijzen heb ik terug gestuurd en waarom een deel? De Crew van casejunkies denkt zeker dat 3 keer heen en weer na Apeldoorn rijden niks kost, mijn auto rijdt zeker op water, nou nee dat nog net niet. Dan heb ik twee dagen een workshop gegeven. Ook hier denkt de Crew van Casejunkies zeker dat ik voor niks werk, nee mooi niet dus, vandaar dat ik de Dremel spullen gehouden heb. Wil de crew van CJ die terug geen probleem, ik maak dan wel een BTW. rek. van de uren en de reiskosten. Aangezien er iop een pm geen antwoord komt van onze CJ Crew gooi ik deze ook nog ff op het net. Het is Ediejo's eigen keuze geweest om achteraf vanachter het veilige toetsenbord de aanval in te zetten Ik voel hier een soort van bedreiging en daar hou ik niet zo van………………. Ik ben niet zo stom om deelnemer en sponsor mee te laten doen, dat was niet echt slim te noemen. En nogmaals wist ik het eerder dat de sponsor van ferry in de jury zat was ik direct opgestapt. OP deze manier is er 1 persoon bevoorrecht tegenover 9 anderen, nu zeg je natuurlijk van niet en bla bla bla buiten het geen om wat er gezegd is. Maar goed jullie vinden dat het eerlijk is gegaan nou ik niet en denk nog wel meerdere met mij. |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| OMG als de PO v.s. Ediejo fight nou gewoon stopt... Dit moet ook van Ed z'n kant komen, want PO kan de hele zaak op slot gooien maar dan opent ed weer ergens anders ten topic om de aanval in te zetten... Nu heeft het laatste woord, ik hoop dat PO er niet meer op ingaat maar het naast zich neer legt.
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [FEEDBACK TOPIC] Wat vinden jullie van het design? | remcokatz | Casemod Junkies | 20 | 4-08-2007 19:45 |
| Het grote NFS:UG topic | eXistenZ | Software Junkies | 236 | 14-01-2004 19:58 |
| Het grote FTP-topic | Fleppuhstein | Area 1337 | 9 | 2-11-2003 19:58 |
| Het grote PDA Topic. | Fleppuhstein | Hardware Junkies | 4 | 14-03-2003 12:01 |