| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| Ik lurk (rondkijken zonder aangemeld of geregistreerd te zijn) nog wel eens rond op het fok!forum, en daar kwam ik het volgende tegen: RC 1:10 Hebridean Black speedtruck. Een werklog van het custom bouwen van een rc monstertruck, en omdat er nogal wat rc liefhebbers op CJ zitten of zaten, kon dit hier wel een eigen topicje gebruik, dacht ik zo! [/url]
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Ik wist wel dat ik jou hiermee een plezier kon doen! Ff een kwoot van z'n log: Citaat:
__________________ "When the beat drop..." | |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Oh heerlijk! Zo'n TXT-1 moet er bij mij ook nog eens komen. Ooit.. ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| Mwoah super. Heb zelf een tijdje een project gevolgt van een RC-Boer hier in Aken, ook zo'n monster. (Geen monstertruck maar wel groot en bruut) Erg vet om zoiets zelf te bouwen. Haal je veel meer power uit dan de kits die je in de winkel koopt. Deze ga ik wel in de gate houden! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Voor degene die het volgen: klikkerdeklik! ![]()
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [LOG] Black Alchemy | Blackcrown | Casemod Junkies | 28 | 24-04-2007 20:57 |
| [CM] Black CubeČ & Diamond Black | ghazukh | Casemod Junkies | 12 | 17-04-2006 17:30 |
| [CiP] Black Box | squid | Casemod Junkies | 41 | 12-12-2003 12:46 |
| Project ServerCube - Werklog (updated 24-7-03) | FiXeL | Casemod Junkies | 112 | 13-08-2003 23:17 |