| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003
| Hallo, Ik heb (had) een MSI kt3 ultra 2 mobo, met daarop 2x 256Mb 266mhz geheugen. 1 reepje van KIngston, de andere van Twinmos. Dit werkte tot vorige week vrijdag perfect. Toen ik thuis kwam.. zwart beeld, nix werkte meer... Ik pc uitgezet.. opnieuw geboot... 3 van de 4 D-bracket lampjes waren rood, dat betekende memory failure... hij pakt het geheugen dus niet meer... Ik het geheugen getest in andere, pc.. geen problemen.. toen dacht ik dus dat het aan het moederbord lag.. maar nu gaat de hele pc niet meer aan, af en toe gaan de fans heel even.. draaien.. dan gelijk weer uit.. is me moederbord nu kapot of niet? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| Het hoeft niet, wat ik altijd doe, is het moederbord even op een antistatische zak neerleggen, een VGA er op duwen en een andere voeding proberen. Werkt het niet, probeer dan eens een bios reset (en misschien staat je jumper nog verkeert?). Mocht het niet werken, kun je altijd terug gaan naar de winkel aangezien MSI 2 garantie leverd. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Ik heb nog geen andere voeding geprobeerd.. Videokaart heb ik ook al vaster erin gedaan ensow.. maar om nu nog een voeding te proberen.. heb alle onderdelen al losgemaakt... zelfs de koeler eraf.. btw hoe krijg ik het oude koelprut van me core af..? |
| | |
| | #7 (permalink) |
| we proberen eerst wel spriritus , want dat hebben we wel in huis volgens mij... maar ik moet natuurlijk eerst weten of het moederbord nu kapot is of niet..dan kan ik die zaak kopen waar ik dat board op de beurs van gekocht heb.. was bij infobusiness uit Deventer.... cpu is was niet unlocked... gewoon XP 1700+ |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
Ik had ook een keer zoiets, wist niet meer welke zaak het was geweest, ik kijk op de bon, blanco bon, alleen het bedra stond erop. | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 december 2002
| misschien dat ik erover heen gelezen heb hoor maar heb je al geprobeerd om niet met allebij de ram chips te draaien? dus of met de twinmos of met de kingston? kan namelijk ook een memoryconflict zijn. als dit spontaan gekomen is denk ik dat je moederbord kapot is... >( |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Ik heb alle combinaties met geheugen al geprobeerd.. Maar het moederbord, (lees= hele pc) doet nix meer als ik op de aan knop druk. Ik weet nog wel welke winkel ik het gekocht heb.. adres ensow staat op bonnetje... is Infobusiness.nl ofsow.. |
| | |
|
| « SdRam Probleem
|
Lage 3dmark? » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| pc boot niet | Psylocibine | Hardware Junkies | 14 | 21-09-2007 00:25 |
| Laptop boot niet meer door | GBCHEATER | Software Junkies | 2 | 16-04-2006 14:37 |
| [MB] ECS K7S5A boot niet meer | Ellesar | Hardware Junkies | 11 | 15-05-2005 23:32 |
| Pc boot niet na OC | Cooling & OC Junkies | 9 | 15-01-2004 18:15 | |
| pc boot niet meer.... | B@S | Hardware Junkies | 19 | 17-07-2003 13:56 |