| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Events Junkies Overdose, de HCC, LAN-partystuff en aanverwante feestartikelen vind je hier en/of kun je hier kwijt! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 juni 2005
| Geachte heer/mevrouw, Ik heb op Zondag 29 Mei bij PC Experience - casejunkies een 400 Watt Blue Storm gekocht alleen wat moet ik nu? Ik heb hem gekocht om ongeveer 14:25 voor de prijsuitreiking. Trouwens hij was vandaag €55,- alleen ging 20% vanaf en heb ik hem gekregen voor €44,- van het personeel van Casejunkies. De voeding heeft het al meteen niet gedaan want sloot hem aan en deed het niet en toen drukte ik me ouwde voeding erachter en die deed het wel. Ik heb een ASUS A8N Sli Deluxe moederbord. Wat kan ik nu doen? Krijg ik een nieuwe of heb ik pech? Ik wacht uw antwoord met spanning af. Met vriendelijke groet, Dennis Zuidema |
| |
| | #4 (permalink) |
| Ik heb Redox en Uzuri een e-mail geprobeert te sturen alleen krijg steeds mail terug van: Dit bericht is afkomstig van de mail-server. U stuurde het volgende bericht, maar dat kon niet aan iedereen worden bezorgd: ================================================== ==================== Onderwerp: Voeding gekocht op PCX doet het niet This is a multi-part message in MIME format. ------=_NextPart_000_000F_01C5674D.43EC4EB0 Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-1" Content-Transfer-Encoding: quoted-printable Geachte heer/mevrouw, Ik heb op Zondag 29 Mei bij PC Experience - casejunkies een 400 Watt = Blue Storm gekocht alle ================================================== ==================== Op de volgende adressen kon het bericht niet worden afgeleverd: redox@casejunkies.com SMTP error from remote mailer after RCPT TO:<redox@casejunkies.com>: host mail.casejunkies.com [217.115.197.2]: 553 sorry, relaying denied from your location [213.51.128.198] (#5.7.1) Weten jullie waarom die het niet doet? ![]() |
| |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Je zal nog even moeten wachten met het mailen naar de casejunkies mail (alles met @casejunkies.com erachter). Pureoptical heeft het topic al in de gaten, dus probeer even uit te voeren wat hij je meldt.
__________________ Dus... |
| |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| De webserver is momenteel nog niet volledig ingericht, de mailserver moet ook nog ingesteld worden. Alle casejunkies mail adresen werken daarom naar verwachten vrijdag avond pas weer. Over de PSU! Ik denk dat als jij alle mogelijkheden hebt uitgesloten je de PSU even terug moet sturen naar casejunkies. Zullen dan eve kijken wat we er aan kunnen doen. Mark (pureoptical) handeld dit soort dingen meestal af, neem even contact met hem op via MSN kingofswingfan@hotmail.com of lees zijn bovenstaande reactie.
__________________ Een optimist is een slecht geďnformeerde pessimist. |
| |
| | #9 (permalink) |
| Ik heb de voeding nog eens uitgeprobeerd bij 2 andere computers een pentium 4 en een amd athlon xp en me eigen computer op het mobo Asus a8n sli deluxe maar op alle mobo's waar ik de voeding op had aangesloten deed die het niet. Als ik de voeding heb aangesloten dan begint het lampje van het mobo steeds zachtjes te knipperen en begint na ong 10 sec. de voeding zachtjes te piepen. Ik wil hem wel terug sturen alleen hoe zit dat met de verzendkosten en het adres. Als jullie de voeding ontvangen hebben via de post mogen jullie de voeding wel bekijken en als die het niet doet mag je wel een nieuwe terug sturen maar wat ook mag is gewoon het geld terug storten vind ik zelf verder geen probleem. Met vriendelijke groeten, Dennis Zuidema |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| goed gedaan? | Sendar | Hardware Junkies | 2 | 10-08-2007 20:55 |
| Wat heb jij gedaan toen CJ offline was? | the widow maker | Area 1337 | 45 | 12-03-2004 18:56 |
| Wat gekocht @ HCC? | T-Mug | Area 1337 | 84 | 1-12-2003 15:42 |
| Deze casemode heb je nog nooit gezien! | Knoxville | Casemod Junkies | 5 | 27-05-2003 21:18 |
| Casemod in progress + lijstje wat er nog aan gedaan word | Phant0m | Casemod Junkies | 14 | 30-01-2003 23:48 |