Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Discussie Junkies > Events Junkies
Events Junkies Overdose, de HCC, LAN-partystuff en aanverwante feestartikelen vind je hier en/of kun je hier kwijt!
Discussie gesloten

LinkBack Discussietools
Oud 17-05-2005, 17:38   #1 (permalink)

Standaard lan of thuisslapen?

als ik t goed begrijp is t trouwens gewoon na de expositie dag weer naar huis neem ik zo aan?

en dan de volgende ochtend weer ter plaatse? of is er ook gelijk een soort lanpartyidee?
MR_WAZOO is offline  
Oud 17-05-2005, 20:45   #2 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pureoptical
Er is geen LAN.

Gebruik svp hoofdletters, das wel zo gebruikelijk hier.

Dank U
dank voor het antwoord..
MR_WAZOO is offline  
Oud 17-05-2005, 20:45   #3 (permalink)

Thadeez's schermafbeelding

Standaard

Waarschijnlijk denk jij hetzelfde als dat ik eerst dacht. Echter gaat het enkel om een bezoekersLAN, geen reguliere LANparty tijdens PcX. Bezoekers kunnen zo zien hoe het er aan toe gaat tijdens een LANparty.

Je bent niet verplicht om de volle 3 dagen op het evenement aanwezig te zijn, we eisen alleen dat je je casemod aanlevert en op de zondag de prijsuitreiking aanwezig bent. Of je ook aanwezig wil zijn wanneer de vakjuryleden langs jouw casemod lopen om deze te beoordelen mag je zelf uitmaken. Als je daarvoor kiest kan je een kleine toelichting geven aan de betreffende juryleden.

Hierover meer in een aankomende mailing.
Oud 17-05-2005, 22:30   #4 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thadeez
Waarschijnlijk denk jij hetzelfde als dat ik eerst dacht. Echter gaat het enkel om een bezoekersLAN, geen reguliere LANparty tijdens PcX. Bezoekers kunnen zo zien hoe het er aan toe gaat tijdens een LANparty.

Je bent niet verplicht om de volle 3 dagen op het evenement aanwezig te zijn, we eisen alleen dat je je casemod aanlevert en op de zondag de prijsuitreiking aanwezig bent. Of je ook aanwezig wil zijn wanneer de vakjuryleden langs jouw casemod lopen om deze te beoordelen mag je zelf uitmaken. Als je daarvoor kiest kan je een kleine toelichting geven aan de betreffende juryleden.

Hierover meer in een aankomende mailing.
ik ben er gewoon alle dagen bij, het is een kampioenschap tenslotte :P, ik vind het een beetje het idee van desintresse van je case droppen en er zelf weer vandoor gaan om op zondag je prijs in te nemen

in het geval van mijn mod vind ik het geen probleem als bezoekers eens het touchscreen aanraken, maar hoe zit het met de andere mods, komen deze net als op de cebit dat het geloof ik was, in een vitrine?
MR_WAZOO is offline  
Oud 17-05-2005, 22:42   #5 (permalink)

Thadeez's schermafbeelding

Standaard

Alle mods blijven buiten handbereik van het publiek. Er zijn teveel risico's aan verbonden, ook op gebied van verantwoordelijkheid.
Oud 17-05-2005, 23:06   #6 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thadeez
Alle mods blijven buiten handbereik van het publiek. Er zijn teveel risico's aan verbonden, ook op gebied van verantwoordelijkheid.
dan moet ik zelf maar zo af en toe beetje demo geven
MR_WAZOO is offline  
Oud 18-05-2005, 00:05   #7 (permalink)

Standaard

Ik dacht dat Thadeez het over Moderaters had..

@ Mr_wazoo: Gebruik toch eens die hoofdletters en punten anders worden je post getrashed door de checkerbot, en dat zou zonde zijn!
Oud 18-05-2005, 00:43   #8 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kaozz
Ik dacht dat Thadeez het over Moderaters had..

@ Mr_wazoo: Gebruik toch eens die hoofdletters en punten anders worden je post getrashed door de checkerbot, en dat zou zonde zijn!
Sorry maar ik heb t momenteel gewoon erg druk dus dan heb ik geen tijd om op leestekens te gaan letten

pas als dit een sollicitatiebrief is ga ik t netjes doen, zolang de rest van me nederlands correct is en ik niet in caps tik, lijkt het mij toch wel voldoende?
MR_WAZOO is offline  
Discussie gesloten
Discussietools

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.