| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Events Junkies Overdose, de HCC, LAN-partystuff en aanverwante feestartikelen vind je hier en/of kun je hier kwijt! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 maart 2005 Locatie: Ouderkerk aan de amstel
| als ik t goed begrijp is t trouwens gewoon na de expositie dag weer naar huis neem ik zo aan? en dan de volgende ochtend weer ter plaatse? of is er ook gelijk een soort lanpartyidee? |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Waarschijnlijk denk jij hetzelfde als dat ik eerst dacht. Echter gaat het enkel om een bezoekersLAN, geen reguliere LANparty tijdens PcX. Bezoekers kunnen zo zien hoe het er aan toe gaat tijdens een LANparty. Je bent niet verplicht om de volle 3 dagen op het evenement aanwezig te zijn, we eisen alleen dat je je casemod aanlevert en op de zondag de prijsuitreiking aanwezig bent. Of je ook aanwezig wil zijn wanneer de vakjuryleden langs jouw casemod lopen om deze te beoordelen mag je zelf uitmaken. Als je daarvoor kiest kan je een kleine toelichting geven aan de betreffende juryleden. Hierover meer in een aankomende mailing.
__________________ Dus... |
| |
| | #4 (permalink) | |
| Citaat:
![]() in het geval van mijn mod vind ik het geen probleem als bezoekers eens het touchscreen aanraken, maar hoe zit het met de andere mods, komen deze net als op de cebit dat het geloof ik was, in een vitrine? | |
| |
| | #6 (permalink) | |
| Citaat:
![]() | |
| |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| Ik dacht dat Thadeez het over Moderaters had.. @ Mr_wazoo: Gebruik toch eens die hoofdletters en punten anders worden je post getrashed door de checkerbot, en dat zou zonde zijn! ![]()
__________________ "When the beat drop..." |
| |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
pas als dit een sollicitatiebrief is ga ik t netjes doen, zolang de rest van me nederlands correct is en ik niet in caps tik, lijkt het mij toch wel voldoende? | |
| |