| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Events Junkies Overdose, de HCC, LAN-partystuff en aanverwante feestartikelen vind je hier en/of kun je hier kwijt! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 maart 2005 Locatie: Apeldoorn
| Wij zijn een van de kanidaten die jammergenoeg niet meedoen aan het NKCM op de PCX. Toch zouden wij graag onze mod presenteren op deze beurs. Is dat op wat voor manier dan ook mogelijk? b.v.d. ruurd vlietstra en peter de boer Modaholics ![]() |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| Het lijkt me idd wel cool te zien wie er net niet mee mocht/mag.
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Ik ga vanmiddag ook contact openemen met onze sponsor. Mischien dat ik op die manier genoeg geld heb om op de beurs te staan, tenzij het NKCM met een ander voorstel komt? groeten satan-claus Modaholics |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Beste NKCM , PCX. Org Hoeveel kost het en wat moet je er voor doen om je eigen casemod op de PCX te showen. Wij Zijn 1 van de afgewezen kanidaten van de 10 finalisten van de NKCM. Wij zouden het echt te gek vinden om op deze beurs te staan, het gaat er ons meer om dat we onze casemod kunnen showen aan het groote publiek dan dat we allerlij prijzen mislopen. Mischien is er ruimte voor een stand waar de 10 + kanidaten van het nkcm kunnen gestalt worden. Groeten Ruurd en Peter Modaholics ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| IK was te dom om zelf te zoeken.... | rietveld | Hardware Junkies | 6 | 20-06-2007 13:11 |
| Doe-het-zelf LCD | Boogiman | Elektronica Junkies | 6 | 8-05-2004 19:43 |
| Zelf een pc samenstellen | Reeferke | Hardware Junkies | 16 | 9-08-2003 17:32 |