| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2003
| Bij m'n laatste virus check viel het mij op dat er op 2 van mijn harde schijven, die ik uitsluitend voor opslag gebruik, er zich bepaalde mappen bevinden die ik niet kan zien, ook niet als ik "geheime mappen op zichtbaar zet". Het gaat hier om mappen zoals "Recycler" en "MSOCache", ik gebruik graag het maximum van vrije ruimte op de harde schijven dat ik kan gebruiken. Hebben deze mappen een nut? Op internet vond ik al dat MSOCache een tijdelijke Office installatie map is. En dat deze waarschijnlijk weg mag, eenmaal je gelezen hebt hoe. Enige duidelijkheid hierover? Alvast bedankt. ![]()
__________________ 13000feet, 50sec free fall... GERONIMOOOO |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 oktober 2004 Locatie: Westervoort
| Het zijn iig mappen die niet veel schijfruimte in beslag nemen, dus die kan je gewoon laten staan (als je ze uberhaupt kan verwijderen ).
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG |
| | |
| | #4 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 9 maart 2003
| Citaat:
Citaat:
__________________ 13000feet, 50sec free fall... GERONIMOOOO | ||
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Die mappen krijg je btw pas te zien als je 'Hide protected operating system files' uitzet. Weggooien lijkt me niet zo'n goed idee, en voor die paar kB hoef je het ook niet te doen.
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Als het goed is kan je instellen op welke schijf en voor welke schijf je een prullen bak moet hebben. Doe maar eens r-click -> eigenschappen op je prullenbak. MSOCache weet ik niet precies, zover ik weet is het een tijdelijke opslag met bestanden voor office installaties. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Mappen aanmaken in Windows Vista | Buffalo | Software Junkies | 8 | 16-09-2007 10:29 |
| onzichtbare UV verf | stonestrong | Casemod Junkies | 7 | 18-02-2005 17:38 |
| Mappen verwijderen zonder files te verwijderen | squid | Software Junkies | 3 | 24-07-2004 15:25 |
| Mappen en drives in Deze Computer worden niet goed weergegev | the widow maker | Software Junkies | 3 | 20-04-2004 19:25 |