| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| Ik probeer even te veriveren of er meerdere mensen last hebben van de volgende bezigheid van MSN Messenger.. Ik zoals vele andere CJers zullen waarschijnlijk YGKremer in hun msn lijst hebben staan... Ik krijg sinds enkele uren telkens auto berichten van zijn account met de zelfde tekst en een link erbij.. Deze link verwijst naar een server waarop een programma staat die je register aanpast.. (waarschijnlijk om zichzelf te verspreiden...) Dit hield spy sweeper wel mooi tegen.. En dan naar een tijdje krijg ik een error melding van windows "Project 1 heeft een fout begaan" WTF welk project 1.. Dat zal waarschijnlijk van dat ding zijn want daarna sluit ook het msn venster... Om vervolgens weer op te doemen... Vriendelijk verzoek aan ygkremer om zijn pc even wil checken op spysh*t & virusen...
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| Project 1? \o/, iemand die een virus heeft liggen programmeren, maar het project de naam van z'n virus is vergeten te geven. :P Maar d'r zijn de laatste tijd ontzettend veel virussen in de omloop die zich op die manier verspreiden. Ik werd laatst bestookt met zo'n 120 mailtjes van postmasters@hotmail.com, zat ook een of andere besmette .zip file in. |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
je moet ook niet overal je mailadres neerzetten: ik open voor vage registraties meestal een hotmail account en voor het betere werk gebruik ik het mailadres van mijn ISP.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| ISP mail adres heb ik af geschermt door met nicknames te werken.. Als ik te veel binnenkrijg gooi ik de nickname weg en ben ik weer clear om te gaan.. Maargoed na mijn aanvaring met dit geintje ff hitman pro gedraait.. Kwam er toch nog een spybot naar boven die zich in system32 nesteld en dan system.exe noemt.. Dat was ook een van de nieuwe processen die ik niet kon traceren...
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Ik had 'm al gevonden. Het werd pas vreemd toen Freakazoid tegen me begon te schelden ![]() Ik spreek hem namenlijk nooit. Probleem zit bij m'n vriendin die sinds ik er nooit meer achter zit, zelf vrijwel constant de meest vreselijke,goedkope,irritante en de allersimpelste spelletjes download. En verder dus nooit de door mij verplichte software te draaien zoals Hitman pro of Ad-Aware. Probleem moet nu opgelost zijn... (Vrouwen...zucht...) |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Windows Live Messenger 8 | Carpento | Software Junkies | 7 | 21-06-2006 08:58 |
| Windows messenger [ Help! ] | GoTMoRe | Software Junkies | 9 | 22-12-2004 23:34 |
| Oleaut32.dll en messenger fout | la_fusion | Software Junkies | 12 | 13-07-2004 18:49 |
| MSN Messenger 6.2 en Windows Media Player 10 (beta) | jensen | Software Junkies | 19 | 30-04-2004 09:03 |
| Messenger | Norden | Software Junkies | 12 | 29-03-2004 20:13 |