| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Events Junkies Overdose, de HCC, LAN-partystuff en aanverwante feestartikelen vind je hier en/of kun je hier kwijt! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Nou vandaag komt er een casemod compo en ik heb al wat leuke dingen gezien, wellicht leuk om zo even wat foto''s te maken van de dingen die wij (thadeez en ik) hebben gezien. Update's volgen nog.
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Thadeez en ik zijn even rond alle tafels gelopen, en zijn een paar leuke mods tegen gekomen. Hierbij de foto's ![]() Compo word mogelijk gemaakt door Challenge computers De uitslag horen jullie natuurlijk nog.
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Zie topictitel.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Citaat:
Algoed de volgende cases hebben gewonnen, (en ik zat er niet bij )Derde plaats Tweede plaats Eerste plaats Thadeez gefeliciteerd met de tweede plaats !
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Citaat:
Ik vind die case op de derde plaats trouwens wel erg strak. ![]()
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies | |
| | |
| | #6 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | ||
| | |
| | #8 (permalink) |
| Nou doe eens een gok :P we begonnen op mijn plek met foto's maken.
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| De Enermax ging alleen naar de #1. Ik kreeg het volgende in handen: ![]() Een mini KVM switch voor 2 pc's ![]() ![]() Zalman ZM-RS6F 5.1 Surround Headphones ![]() 1x soort roze UV reactive. ![]() 2x donkerblauw 80mm. ![]() 1x 2 zakjes van 4 zwarte thumbscrews. ![]() 1x 80mm Ja, ik ben er wel blij mee Dit is een beetje mijn compensatie voor het niet mogen meedoen aan het NKCM Daarintegen mag ik dit wel geheel organiseren, en dat is al genoeg om het voor te doen ![]()
__________________ Dus... |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Btw ThaDeez is altijd vrolijk vooral als die een prijs wint ![]() Dus een filmpje :P (ca 23mb) http://www.resetter.nl/thadeez.wmv
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Zelfbouw oogt meteen ook interessanter he Mijn inziens in elk geval wel, maar dat is slechts een kwestie van smaak. Vorig jaar werd ik 3e, dit jaar 2e... Volgend jaar kan je dan al raden he De plannen worden al gemaakt voor mijn nieuwe mod ![]()
__________________ Dus... |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Regroup 14 | DaCybrSrfr | Events Junkies | 23 | 7-12-2005 22:09 |
| Regroup Pics? | mark10123 | Events Junkies | 1 | 8-05-2005 22:52 |
| NetworkingDay EVOLUTION Grote Casemod Compo | Area 1337 | 33 | 22-08-2003 00:26 | |
| Casemod compo | Mojo^PowaH | Events Junkies | 11 | 14-07-2003 18:18 |