Los bericht bekijken
Oud 7-03-2004, 12:06   #12 (permalink)
The_Resetter

The_Resetter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demoniac
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DJD xtreem
De schijfjes die zo snel slijten heeft Dremel ook gewoon.. Het zit hem in het verschil in kracht en hitte uitzetting. Als je schijfjes wilt hebben die langer mee gaan.. (vooral in staal) Dan moet je Fiberglass reinforced cutting wheels hebben... Alleen weet ik zo niet welk nummer Dremel tool dat is.. Dit past overgens gewoon op elke Dremel kloon.. Alleen zijn de schijfjes een stuk duurder dan de dunne snel slijtende schijfjes.. Namelijk 10 euro per 5.
Uiteindelijk zijn ze juist goedkoper, omdat ze veel langer mee gaan dan die goedkope schijfjes. Daarnaast zijn ze veiliger om mee te werken, want ze zijn bijna onbreekbaar terwijl die goedkope schijfjes bij het kleinste vastlopertje al helemaal uit elkaar springen. En als je zo'n splinter in je oog krijgt ben je nog niet jarig!
Allebei dikke bullshit, ik doe langer met een potje dunne bruine 409 dan met die gore fiber dingen, je moet gewoon het schijfje het werk laten doen, ja dan duurt het wel een stuk langer, maar het kan wel, ik moest ook een rechthoek uit mijn chieftec halen, op zaterdag zo rond 5 voor 6 ik had nog maar 2 bruine schijfjes, en naar de bouwmarkt toe was geen tijd meer voor, dan doe je gewoon heeeeeeel rustig aan. ik heb ze er wel uit gekregen (en nee dat zijn geen kleine hoekjes)

En geloof mij fiber schijfen kunnen ook uit elkaar spatten.

Dus dat iedereen altijd loopt te zeiken over die bruine dingen is dikke bullshit, ze zijn dikker dus een dikkere snee, dus slijt het ook weer sneller, neej geef mij maar gewoon dunne bruine schijfjes.!!!

Zo dat moest er ff uit