Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door CornNatron Ik was net bezig in de bios naar dat ik me pc had her opgestart en toen heb ik de memory frequency van 133 waar hij 166 weer gaf naar 200 gezet maar nu krijg ik alleen maar zwart beeld op me pc en me video kaart is niet dood want ik heb 3 andere geprobeerd allemaal heel raar (kan trouwens ook de fbs wezen maar dat weet ik niet meer zeker) ik heb nu de batery er uit gehaald en de stekker er uit zodat me beos vanzelf leeg is zodrekt of was dat dom clear cmos data werkte namelijk nie en me gehuigen is ook in orde oja het is het nieuwe zenith moederboard van chaintech en het lampje van de bij geleverde driverbay knippert en staat de code FF op powerled knippert ook trouwens FF is dat hij bezig is met opstarten d8 ik zo uit me hooft zal ff kijken
FF = Boot attempt (INT 19h) |
probeer te booten na een clear cmos met alles los van je mobo, dus flopy/cd/dvd/hd/brander.
Alles los dus ook de power cables naar deze spullen los.
En kijk je eigen post de volgende keer eerst na voordat je hem post, zitten wel erg veel makkenlijke fouten in het abn, kleine moeite.
Oja , als hij direct FF geeft is het niet goed en kan je er vanuit gaan dat het mobo stuk is.
FF is het laden van het besturings systeem.