Ik wilde wel eens weten of er veel met RC gerommeld wordt onder de CJers, want het valt me op dat alle CJers n beetje dezelfde interesses hebben. Dus als je aan RC doet, laat het hier maar eens zien/horen.
Ik zal beginnen:
Ik ben begonnen als ieder jongetje, met wat nikko prulletjes, bootjes en autotjes, en daarna is het verder gegaan met wat grote mensen speelgoed. :P
Nitro Cars 
Toen ben ik n jaartje bezig geweest met een onroad nitro autotje zoals op et plaatje hierboven, maar de oliesmurrie die daarbij komt kijken viel mij vies tegen.
Robot Wars 
Daarna ben ik met een paar vrienden begonnen aan een heel aparte tak van de RC wereld, namenlijk battle robots. Dit is 3 jaar goed gegaan totdat we geen werkplaats meer hadden voor de robot (Een nieuwe werkplaats vinden voor een 100kg wegend gevaarte van 110x85x35cm valt niet mee)
Electro Vliegen 
En momenteel ben ik aan het experimenteren met andere dingetjes in de RC. Ik heb onderandere een vliegtuigje gekocht, maar het weer zit tot nu toe niet mee.
Electro Varen 
Ook heb ik een speelgoed boot (50cm lang,
dualprop) van zolder gehaald, en aangepast met eigen speedcontrollers en ontvanger, maar de kleine motoren beloven weinig goeds, en zijn niet tot heel moeilijk te upgraden.
Zo, das mijn RC verhaaltje. Nu jullie.