Los bericht bekijken
Oud 8-02-2004, 15:10   #4 (permalink)
jensen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SaddY
Allereerst Welcome
Nu nog afwachten wat voor piccies we te zien krijgen hehe veel suc6 alvast

Word wel noisy trouwens
hoezow zou dat veel herrie worden? alles is fan controlled, en ik denk dat ik papst fans neem, het geluids niveau zl wel meevallen, vooral nadat een een blue orb in mijn oude kast (GeForce 2 MX) had geplaats! daar kwam pas egt herrie uit, het leek wel een brommer zonder uitlaat ofzow

als je alle fans goed geregeld houdt, valt het geluid heel erg mee, en die geluidsabsoberende matten helpen der ook nog eens bij. maar we zullen het zien...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pureoptical
Normaal organiseer je eerst de spullen, dan ga je aan de slag, en daarna laat je hier je vorderingen zien. veel succes met je zoektocht naar een case.
het lijkt me toch wel slim dat je eerst gaat nadenekn over je casemod, voordat je daadwerkelijk aan een casemod begint. ik mag dan wel een n00b zijn, maar zelfs ik kan nog bedenken dat je alles moet meten, meten, passen en dan nog eens moet meten. een goede casemod moet heel doordacht zijn. en een atx kast komt er aan, via school (hehehe ik werk daar als systeem beheerder). en ik ga geen fannetjes en lampjes kopen zonder kast, en als ik die kast heb ga ik eerst met de rekenmachine aan de slag.
jensen is offline   Met citaat antwoorden