Mijn eerste mod ooit dus niet zo fantastisch maar voor mijn doen vindt ik hem best aardig.

Hier kreeg ik mijn nieuwe aluminium Kingwin kast binnen met window. Alles erin gezet. Daarna kon het verbouwen echt beginnen.

Hier zitten de CCFL's erin (neon lampen). Geeft al een best mooi effect. Alleen wou ik af van die lelijke processorkoeler en heb er dus een fan met UV-led opgezet. Die kun je op de volgende foto's zien.
Alleen om die CCFL's aan en uit te zetten vond ik het erg lastig om elke keer de kast open de halen en de schakelaartjes te zoeken. Dus de boormachine er maar bijgepakt en gaten geboord in een 3,5" bay. Ben er toch zo'n 1,5 uur mee bezig geweest maar het resultaat mag er zijn.

(zie volgende foto's)

Daarna de kabels eens opgeruimd. Helaas ziet het er op de foto nog niet zo uit, maar in het echt is dat echt wel. Hier kun je ook de processor koeler beter zien zitten.

Toen moesten mijn CD-drives eraan geloven. Want witte drives in een aluminium kast ziet er niet uit. Ik had de frontjes nog die eruit kwamen, daar heb ik de zijkant vanaf gedremeld. Weer 2 uur mee bezig geweest. Zelfklevend klittenband en foamtape geregeld en gehaald en nu hoef je alleen maar rechtsonder te drukken op de frontjes en je drive gaat open. En je ziet niet dat er lelijke witte drives zitten, maar het is nu mooi 1 geheel.

En hier een laatste shot als de drives open staan.
Tot zover mijn gemodde kast, alleen de diskette drive moet nog zilver gespoten worden maar daarvoor moet het warmer zijn buiten, anders blijft de verf er niet op zitten. En misschien ook nog 2 gekleurde fans aan de voorkant in plaats van die luidruchtige standaard dingen. En heeeeeeel misschien een nieuwe processor koeler die er nog mooier uitziet.
En in het echt ziet ie er veel mooier uit btw.