Jongens, ik heb ff jullie hulp nodig bij het bedenken van een nieuwe compo.
Dat komt omdat die 'user #1337-compo' laatst van het lijen dakkie liep, en ik al een tijdje met een compo idee in mijn hoofd loop. Maar aangezien de animo voor de laatste twee 'officiële' CaseJunkies compo's echt minimaal was (slechts enkele mededingers)ben ik nu een beetje aan het brainstormen hoe ik de nieuwe 'officiële' CaseJunkies compo moet aanpakken, om wel veel inzenders te krijgen.
Eerst maar eens mijn 'competitie-idee': de competitie heet:
De meest waardevolle forum poster
De spelregels volgens mij:
1) De mededingers (dus de mensen die meedoen aan de comp

geven zich op aan de spelleiding (CJ crew)
2) Deze gebruikers krijgen een tijdelijke 'game' status onder hun naam
3) De duur van de competitie is twee weken, tijdens welke :
3) De berichten die deze gebruikers in het hele CaseJunkies forum posten worden beoordeeld op
orginaliteit, inhoud, ABN, ontopic,
behulpzaamheid, nut van de post etc... de scores liggen tussen de 1 (slecht) en 10 (goed)
4) De moderatoren van de betreffende fora kennen 50% van de punten toe, de andere 50% wordt door de gebruikers toegekend d.m.v. stemmen
5) na twee weken worden de posten van de 'gamer' beoordeeld door de zeer deskundige jury bestaande uit ...... en ... en misschien ook .....
De prijzen zullen natuurlijk niet mis zijn, geen lullige LEDjes, maar echte CaseJunkies
KNALLERS, dit om iedereen te motiveren om mee te doen!
Nou, tot zo ver, wat denken jullie ervan, en wat zouden jullie anders doen om zoveel mogelijk 'gamers'te krijgen???