Zeer correct, want zoals misschien bekend bij velen, is ietsje airflow al veeeel beter dan geen airflow. Feitelijk gezien heeft koelribben hangen in een case met 0 airflow eigenljik niet zo heel veel zin want koelribben zijn bedoeld om warmte af te geven aan de lucht dmv airflow die langs de koelribben gaan. Maar HDDs hebben van zichzelf al aardig wat oppervlakte waardoor wamte afgeven al redelijk goed gaat. Met airflow tenminste, want zonder airflow wordt moeilijk. Waarschijnlijk als ie het getest had zonder airflow met en zonder deze heatsinks hadden de heatsinks de temp wel een paar graden naar beneden gehaald maar niet zo heel veel.
Maar een PC koel houden met 0 airflow is niet makkelijk. Ik heb nu eindelijk 0 airflow in mijn case nadat ik recent mijn DDR watergekoeld heb. Daarvoor dumpte die nog zoveel warmte in mijn case dat ik wel iets airflow moest houden om de temps enigzins binnen de perken te houden. Nu is de case temp 40 graden en watertemp 37 graden. Alle componenten zijn dus ook watergekoeld (CPU/NB/GPU/2

DR/4xHDD) Alleen PSU heeft nog fans maar dat zijn temp controlled papst fans dus die hoor ik praktisch niet. Maar de PSU zit bij mij buiten de binnenkast zodat de airflow daarvan niet door de case gaat.