Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door soefkenijntje Hoi modpeople,
Sinds de bouw van men eerste casemod zijn er toch een aantal problemen die blijkbaar niet opgelost raken.
WindowsXpPro liep constant vast > Beeldkaart 34mb te weinig voor games???
Windows ME geïnstalleerd > nog steeds probs met vastlopers.
Het viel mij op dat de CPU temp nogal hoog was, 60° voor een amd duron 1200MHz.
Cooler opnieuw geplaatst > ok > temp schommeld nu rond de 40° > toch nog steeds vastlopers > nieuwe beeldkaart > G4 MX440SE DDR 64Mb > nog geen verbetering > registerscans,norton op losgelaten > geen foutmeldingen te vinden > vermoedelijk ActiveX probs > nu opnieuw bezig met XP pro te installeren > Tot hier toe geen problemen behalve dat de pc al 2 uur bezig is met het downloaden van updates voor windows ( maar 22mb) verbinding adsl 3.3Mbps > Veel trafiek bij windows???? nooit eerder probs gehad hiermee....
Wat kan er mis zijn??? Vroeger deed dit moederbord ( zie specs op mijn site ) het prima met een amd duron 800MHZ en nu hij in de gemodde case zit en er een 1200 in zit heb ik niks dan hard en/of software problemen.
kan dit komen door een beschadigde ide kabel? een defecte DVD speler? ( lijkt nochtans prima te werken) of komt het door die hard disk activity printje.
iemand ideeën?
groetjes |
Dit hoeft niet zozeer een software probleem te zijn. Het kan ook bv aan het monteren van je moederbordliggen, door een slechte, of geen aarde, is het mogelijk dat het stysteem instabiel draait.
Als je toch ADSL hebt kijk dan ff op
www.knoppix.de, download daar de ISO van live linux genaamd knoppix en boot daar eens van kijken want linux ervan vindt.