Los bericht bekijken
Oud 7-12-2003, 00:17   #154 (permalink)
the widow maker

Standaard

W00t, het is weer tijd!

Deze week was zeker geen leuke, vrijdag had ik al 4 uur vertraging met een trein. Ik was weer lekker slaperig om 12 uur uit, dus een halfuurtje later stond ik op Haarlem en ik zie geen sneltrein, nah dan niet, hop de stoptrein dan maar. Maakt niet uit want ik hoef maar 1 stationnetje verderop, dus ik stap in, val in slaap en word in alkmaar wakker... ey! Verkeerde trein gepakt. De trein die ik normaal pak staat ook op dat perron maar deze ging een andere kant op, lekker wazig. Ik dacht nog even, ik rij door naar Den helder waar wat familie woont van me, maar toch maar de trein naar huis gepakt. Dus ik sta om 3 uur op Haarlem ofzo, hey waar is me stoptrein... waar zijn alle treinen eigenlijk? Sta je daar, niemand, echt NIEMAND op dat station. Later bleek dat er een bom-melding (en geen bommel-ding) was tussen haarlem en waar ik naartoe rijd. Doe het dan goed, steek die bom af, zijn we meteen van dat gezeik af. Zullen wel van die wazige scholiertjes zijn geweest.
Nah, de bus naar huis dan maar, dus een uur later (centrum Haarlem, yeah yeah yeah... je doet er met de trein 7 minuten over) dus ik loop verder naar huis toe. Om 4 uur aangekomen, ohw ja ik had nog wat nodig, dus ik loop naar de apotheek, haal e.e.a, loop naar buiten, pak me fiets en rijd er opeens een zwarte auto hard voorbij. Word er een vent die 2 meter naast me!!!!!! staat neergeschoten! Ik denk wtf, duik die apotheek weer in, en aangezien iedereen tegenwoordig een mobiel had stond de politie met 2 minuten voor de deur. Geen lijkzak: de man werd in zijn schouder geraakt, maar lag wel op de grond te bloeden. Vanmiddag mocht ik alles vertellen wat ik gezien had, ik heb er een uur zitten lullen over de kleur van de trui van de gunner tot de reactie van omstanders. En dat was 2 straten verderop hier, lekker veilig wonen hier .
[15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes
[15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox
[15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_-
the widow maker is offline