Los bericht bekijken
Oud 6-12-2003, 03:27   #153 (permalink)
mir4dor

mir4dor's schermafbeelding

Standaard

Heerlijk toch dat weekeinde......

Heb vandaag m'n PC eens naar de huiskamer gesleept teneinde de aansluiting met m'n DVD-speler te realiseren....
Ik sluit de S-VHS kabel die meegeleverd werd met m'n Radeon 8500 LE direct op de DVD, start m'n PC op... hee: het beeld op m'n monitor is messed up... maar: ik heb wel direct beeld op m'n TV, en voila: draaien maar ! lekker hoor, je hoeft verder niks in te stellen, ik heb meteen beeld dus....

De beeld kwaliteit valt me wel een beetje tegen, op de monitor is het toch mooier...Ik dacht dus relaxed elke film te kunnen kijken vanaf m'n HDD maar niet elke film is even mooi op de TV, het is iig gelukt en nu vraag ik me nog af hoe lang (in meters) een S-VHS kabel mag zijn omdat ik hier wel een vaste aansluiting voor over heb die zo'n 6-8 meter moet zijn.
Nog iets: ik schijn dus niet automatich het geluid bij de film via de DVD-speler te hebben, via die S-VHS kabel dan, geeft deze kabel alleen beeld-signalen door ? als dit zo is dan moet ik zeker de geluids kaart van m'n PC apart verbinden met de DVD-speler, morgen (straks dus, LOL) even een kabeltje halen.

Op- of aanmerkingen ? en wil je niet wachten tot middernacht ? PM is there.....

I just love this topic ! it's fun !
mir4dor is offline