Discussie: CM The Blue UFO
Los bericht bekijken
Oud 15-11-2003, 01:43   #9 (permalink)
FiXeL

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joost_mod
thanx jaap en van die mesh dat komt nog wel die nieuwe voeding http://www.eynstein.nl/a/3294.html :P
ik wil je echt met klem die tagan voeding afraden.. ik had er 2 van besteld bij een IA, en die hadden beide mankementen! bij de eerste die ik testte, draaiden beide fans niet, en bij de 2e maar 1 fan. in overleg met de leverancier heb ik toen 1 van die voedingen open gemaakt (IRC-en, bellen) en wat bleek? ten eerste zaten de draden die de voeding moet verzorgen van de fan regelaar verkeerd om op de print gesoldeerd, en de voltages waren ook nog eens uit fase (-12v en ground ipv. +12v en ground) ook zit er maar 1 IC in die de voltages moet regelen, en dat is volgens mijn leverancier niet echt een goede oplossing. de afwerking van het geheel zag er erg gelikt uit, dat moet ik nageven, maar de uitvoering is brak. (het kan zijn dat ik 2 maandagmorgen modellen had) de voltages zijn verder goed, maar als je voeding oververhit raakt, heb je daar ook niet zoveel meer aan.

ik heb nu 2 zalman 400W voedingen, en die kan ik je echt aanraden.. deze zijn erg stil en ondanks de iets hogere prijs heb ik deze liever dan een Tagan. linkjuh in zelfde shop

ow, en je hebt een leuke case, maar er moet nog wel het een en ander aan de bekabeling gedaan worden.. maar dat was al gezegd geloof ik