Los bericht bekijken
Oud 18-10-2003, 12:18   #6 (permalink)
Hummel-X

Standaard

Ik zou het liefst veel verstand hebben van koelsystemen, en alles er rondom, zodat ik zelf zo'n systeem kan maken met compressors en allemaal andere shit Net zoals DaBit, die begon ook met een prommy (toch?), en daarna begon hij hele systemen te bouwen van andere producten gecombineerd met dingen die hij al had staan enzo

Maar om gewoon te kopen, WC ziet er leuk uit enzo, koelt over het algemeen best goed (als je een goed setje hebt dan), en het maakt een mod leuker. Phase Change koeling ook is erg cool, je kan er lekkere overclocks meehalen, maar als je een prommy hebt, vind ik ook dat al je hardware optimaal moet zijn, zodat je een zo hoog mogelijke overclock kunt halen. Wel jammer is dat je alleen een zwarte slang ziet lopen, en verder misschien de compressor ziet Luchtkoeling is gewoon makkelijk en effectief, je hoeft er verder niet veel aan te doen, en met een beetje cooler haal je lekkere overclocks

Voorlopig houd ik het bij luchtkoeling, maar als ik zou kunnen kiezen, zou ik dit nemen:
1x Prometeia (CPU)
1x VapoChill (NB)
1x Waterkoeling/ VapoChill (GPU, maar ik weet niet zeker of er een VapoChill op je GPU kan?)

Hierbij dan nog is de nieuwste en best overclockbare hardware, en dan kan je gaaaaan (mits je alles zo op elkaar afsteld, en goed tweakt dat alles super snelheden kan halen natuurlijk )