Los bericht bekijken
Oud 19-09-2003, 17:30   #1 (permalink)
tongue_of_colicab

Standaard niewe pc werkt niet 100% :S

hoi,

ik ben gister de hele dag bezig geweest samen met een vriend van me om me pc in elkaar te zetten, nou werkt alles kwa hardware (hij ziet me pc3200 als ddr333 maar k neem aan dat dat komt doordat me proc op een fsb van 333mhz loopt) maar er zijn toch nog een paar dingen die niet werken zoals het hoort.

om maar met de domste vraag ooit te beginnen: Hoe moet ik in GODSNAAM een cdrom drive in een chieftec matrix case zetten??? er zijn nergens gaten voor schroeven en het gaat waar de drive inmoet is over net zo breed als de drive zelf dus hij heeft nergens een plek waar die op moet liggen. Als iemmand weet hoe ik me drive erin krijg plz say so!

laten we veder gaan. na 2 formats van windhoos omdat ie dat vage blast virus kreeg zonder op internet te zijn geweest (alles was van orgineele cd's geinstalleerd dus dat kkan het niet zijn geweest) heb k windows (xp home) nu eindelijk geinsalleerd gekregen zonder dat ie telkens die RPC fout geeft en wil rebooten. t enige probleem is dat als ik soms opstart de muis + tobo niet werken, na een restet doen ze het weer wel. als ik reset krijg ik trouwens ook geen scandisk. ook kan die geen servicepaks of updates downen (hij zegt dan dat er wat met die site aan de hand is ofz.

specs: abit nf7-s rev2.0 | amd 2500+ | 2x512mb pc3200 twinmos | aero 7+ | maxtor 80gb + 8mb cache (windows geeft trouwens aan dat ie maar 78GB is)