Los bericht bekijken
Oud 11-09-2003, 19:12   #1 (permalink)
InsaneKitty

Standaard Zalman Theatre 6 surround headphones

ik ben sinds vanmiddag 15.50 uur een gelukkig bezitter van de Zalman ZM-RS6F theatre 6 Surround headphones, en ik moet zeggen dat dit toch wel een ontzettend tof hebbedingetje is.
de geluidskwaliteit haalt het dan niet helemaal bij me Technics hoofdtelefoon (voor op me minidisck) maar de dolby surround is er wel degelijk..
ik hoorde ook dat er geen bas in dit ding zou zitten..... MIS, het oorsmeer dreunt van diep in me hoofd naar buiten...
De hoofdtelefoon voelt stevig en solide aan en zit lekker (zelfs nu na 4 uur nogsteeds)
geluidskwaliteit mag dan niet zo goed zijn als eenechte 5.1 set maar het is echt een fantastisch alternatief..
ik ben ook zeer tevreden over de levering (space promotion & tgp post) helemaal onbeschadigd en binnen 24 uur in huis, gister om half 5 besteld
daar bestel ik vaker wat

onder rembours heefd dit geintje me 67,50 totaal gekost en het is iedere cent waard.

het enige nadeel/voordeel is dat je absoluut niets meer van de omgeving hoort als je een spelletje speeld of een film kijkt....
ik moest op mijn schouder geklopt worden om mijn ogen van mijn beeldscherm richting klein broertje te wenden want zn gekrijs hoorde ik niet....

ik ben benieuwd of er forum genoten zijn die dit apparaatje ook in handen hebben gehad.

greetz Sven