omdat het al een tijdje terug is dat er en led IA is geweest, wou ik eens kijken of er ook animo is voor een IA van zeer heldere leds. ik heb zelf een aantal groene nodig en na het zien van de prijzen van de online shops

heb ik ten einde raad de leverancier van de led IA van spacy & picxa aangeschreven. deze had voor mij misschien wel de ledjes die ik nodig had, maar ze lieten ook blijken dat ze wel geintereseerd waren in een vervolg op de laatste IA, die vorig jaar oktober plaats heeft gevonden.
dus wil ik bij deze een animocheck openen (met toestemming van PO) om te kijken of er nog meer CJ-ers zijn die nog leds nodig hebben
deze IA zal klein blijven, dit om te voorkomen dat ik bergen ledjes moet gaat uittellen en de tijd tussen het bestellen en uitleveren zo kort mogelijk te houden. als alles soepel verloopt, plak ik er nog een 2e ronde (naja 3e als je Spacy & picxa's IA meetelt) achteraan. ook zullen enige artikelen die
globalgimmicks verkoopt worden opgenomen in de IA.
let wel, dit is enkel een animocheck om te zien of het zin heeft om een IA op te starten!
ok, en wat kunnen jullie verwachten?
- de zelfde felle leds als bij de vorige IA in diverse kleuren @ 3000 mcd
- leuke goodies
tha crowd: ja leuke goodies... daar hebben we ook niks aan... we want pics!
okey, okey.... hier een paar dingen die ze aanbieden op hun site:
de ledjes zitten normaal gesproken niet in hun assortiment, alleen in hun producten maar worden dus wel los verkocht bij deze IA. de felheid van deze leds is echt asociaal,
kijk maar... iig, voor deze toepassing zijn deze leds iets minder geschikt ;}

lichtgevende ijsblokjes... van plastic

de hinkel tinkel... niet zo interesant voor ons, maar wel voor je kleine zusje of als je al wat ouder bent, je kids
de tireflies is helaas geen pic van in hun gallery, maar ze zien er cool uit... dus die wil ik zeker toevoegen aan de IA.
ik zal morgen mailen met globalgimmicks zodat ik een idee van de prijzen kan geven... als er iets op hun site staat dat ik nog niet genoemd heb, maar volgens jou zeker in de IA opgenomen moet worden, post het hier! ik zal dan kijken of het haalbaar is dit dan op te nemen in de IA.